ضامنی مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی

رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درباره آخرین جزئیات سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی توضیح داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی ضامنی رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درباره سهمیه سوخت تاکسی‌های اینترنتی اظهار کرد: ما اطلاعات خود را در این باره اخذ می‌کنیم و در صورتی که پاسخ استعلام‌ها صحیح باشد و هیچ مشکلی نداشته باشد، هویت آن‌ها در ثبت احوال به تأیید می‌رسد تا شماره ملی با نام و نام خانوادگی هماهنگی داشته باشد و کاربری خودرو با پلاک همخوانی کند.

وی افزود: سپس خودرو‌های تأیید شده در فرآیند ترخیص قرار می‌گیرند، در صورتی که در هر کجای مسیر مشکلی پیش بیاید و پاسخ استعلام‌ها منفی شود، سهمیه سوخت تخصیص داده نمی‌شود و افراد باید به مرجع مربوطه مراجعه و نسبت به حل مشکل خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با بیان اینکه تاکسی‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند، گفت: تعدادی راننده هستند که از اصناف پروانه فعالیت دارند و دسته دوم افرادی هستند که از شهرداری مجوز گرفته‌اند و هر کدام باید به آنجایی که مجوز برایشان صادر شده مراجعه کنند.

ضامنی تصریح کرد: رانندگان می‌توانند به سامانه سماس مراجعه کنند و با وارد کردن کد ملی خود از تاریخچه دریافت سهمیه سوخت و هزینه کرد آن مطلع شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار