تاثیر تعطیلی های اجباری صنوف غیرضروری در کاهش مبتلایان به کرونا

مسئول بسیج اصناف کرمانشاه گفت : تعطیلی و محدودیت‌های اجباری صنوف غیرضروری در کاهش مبتلایان به کرونا موثر بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رضا سلیم ساسانی مسئول بسیج اصناف کرمانشاه با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی اجباری صنوف غیرضروری گفت : تعطیلی‌های مذکور طبق اعلام ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه در کاهش مبتلایان جدید به کرونا بسیار تأثیرگذار بوده است.

او گفت : گشت نظارت و بازرسی اتاق و بسیج اصناف در راستای تمکین به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعطیلی مشاغل با همکاری فرمانداری کرمانشاه، نماینده دادستانی، بازرسی اصناف، بهداشت، شهرداری، تعزیرات، اماکن و نیروی انتظامی انجام شد.

مسئول بسیج اصناف کرمانشاه با بیان اینکه در گشت‌های نظارت و بازرسی برخی از واحد‌های صنفی پلمب شدند، افزود: هم اکنون روند قانونی رسیدگی به تخلفات واحد‌های صنفی به طور جدی در حال پیگیری است.

ساسانی با اشاره به وجود ۶۰ هزار واحد صنفی در کرمانشاه ادامه داد: ۴۲ هزار واحد صنفی در ایام اعمال محدودیت‌ها غیرضروری شناخته شدند که از این تعداد حدود ۸۵ درصد واحد‌ها تعطیلی را جدی گرفته و در ایام مذکور هیچ گونه فعالیتی نداشتند.

او با اشاره به شرایط کنونی ویروس منحوس کرونا ادامه داد: هم اکنون تمامی واحد‌های صنفی موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازار و تمام واحد‌های صنفی نباید نادیده گرفته شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار