افتتاح طرح‌های الفین و گوگرد زدایی پتروشیمی ایلام

آئین افتتاح طرح‌های الفین و گوگرد زدایی پتروشیمی ایلام با دستور رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و استاندار ایلام، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ آئین افتتاح طرح های الفین و گوگرد زدایی پتروشیمی ایلام با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئو کنفرانس و استاندار ایلام ، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد .

حسن نجفی سمنانی مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: با راه‌اندازی واحد الفین ، ۷۵۰ هزار تن محصول شامل اتیلن ، پروپیلن ، بنزین پیرولیز و سوخت مایع در سال تولید می‌شود .

او اظهار کرد: با افتتاح الفین ، نیاز مجتمع پتروشیمی ایلام به خوراک خط لوله غرب مرتفع و فلر پالایشگاه گاز ایلام قطع می‌شود .

واحد الفین پتروشیمی ایلام در ابتدای زنجیره ارزش ‌آفرینی قرار دارد و این اطمینان خاطر را به سرمایه‌گذاران خواهد داد که با احداث و ایجاد صنایع پایین ‌دستی و تکمیلی ، زنجیره تولید را در استان ایلام تکمیل و از سال‌ها خام‌فروشی این محصول در کشور جلوگیری نمایند .

از مهمترین ویژگی‌های بارز این طرح که آن را نسبت به سایر پروژه‌های مشابه متمایز می‌کند، می‌توان به مجاورت با پالایشگاه گاز ایلام و نزدیکی به خوراک، برخورداری از تنوع خوراک مایع و گاز ، تولید محصولات متنوع که باعث افزایش قدرت مانور عملیاتی و پایداری تولید شده است و داشتن ناحیه سرویس‌های جانبی مستقل اشاره کرد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۰۴ دی ۱۳۹۹
استخدامی چی شد؟؟؟