قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۷۰۲ نفر رسیده است

با ثبت ۴ مورد فوت ناشی از بیماری کرونا در شبانه روز گذشته، مجموع قربانیان در اثر این بیماری در خراسان جنوبی به ۷۰۲ مورد رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شده است که مجموعا ۲۱ بیمار کرونایی شامل ۹ بیمار بستری و ۱۲ بیمار سرپایی شناسایی شده اند.

او افزود: از این تعداد ۴ نفر در بیرجند، ۳ نفر در فردوس، ۹ نفر در قاین، یک نفر در نهبندان، ۱یک نفر در سربیشه، یک نفر در سرایان، یک نفر در خوسف و یک نفر در زیرکوه بوده اند.

مهدی زاده بیان کرد: در حال حاضر ۱۷۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی بستری هستند که ۸۴ نفر کرونا مثبت هستند.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: از این تعداد ۲۳ نفر در بخش مراقبت‌ های ویژه بستری هستند که حال عمومی ۹ نفر وخیم است.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ بیمار باعلائم حاد تنفسی در بیمارستان‌ های خراسان جنوبی پذیرش و در همین مدت ۳۰ بیمار شامل ۱۴ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب ترخیص شده اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: با ثبت ۴ مورد فوت ناشی از کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی مجموع فوت در اثر این بیماری در استان به ۷۰۲ مورد رسیده است.

به گفته مهدی زاده تا روز گذشته ۳۳ هزار و ۱۱۱ آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۴ هزار و ۲۸۰ بیمار شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: با توجه به اینکه رنگ بندی جدید از وزارتخانه هنوز اعلام نشده است محدودیت‌ های کرونایی همچنان به روال سابق ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار