پیام فرمانده سپاه ثارالله کرمان به مناسبت ۵ دی ماه

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت ۵ دی ماه، سالروز حادثه غمبار زلزله بم پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پیامی، پنجم دی ماه، سالگرد جان باختگان حادثه غمبار زلزله بم را به مردم شهرستان بم تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

مردم شریف؛ نجیب؛ مومن و انقلابی شهرستان بم

سلام علیکم؛

اللهم صل علی محمد وآل محمد؛ با احترام، زمین لرزه صبحگاه پنجم دی ماه سال ۱۳۸۲ یادآور حادثه‌ی تلخی است که همه دل‌ها و قلب‌ها را متأثر و جریحه دار کرد، اتفاقی ناگوار که از یاد و و خاطره هیچ یک از مردم شریف و نوع دوست ایران وکرمان نخواهد رفت، زلزله‌ای که جان هزاران نفر از مردم عزیزمان را گرفت وایران، ایرانی را داغذار این مصیبت بزرگ کرد.

اما درمیان این مصیبت و امتحان الهی، مردم مقاوم، صبور، مومن، دوستدار اهل بیت، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان بم (دارالصابرین) بودند که هم عزیزان و خانواده هایشان و هم خانه و زندگی شان را از دست داده بودند و مومنانه در برابر تمامی مشکلات و سختی‌ها مقاومت کردند و با عمل به توصیه‌های رهبر عزیزمان با صبر و شکیبایی بر این مصیبت ها، بم را دوباره ساختند.

اینجانب هیچ وقت آن صحنه‌ها را فراموش نخواهم کرد، هم سطح خسارت ها، تعداد جان باختگان و مجروحین را و هم ایثار، گذشت، متانت و مقاومت مردمان عزیز مان را.

این هفدهمین سالی است که از آن تاریخ می‌گذرد ومردم نوع دوست استان کرمان، سالگرد از دست دادن هم استانی‌هایشان را یادآور می‌شوند و برای بازماندگان طلب صبر و بردباری می‌نمایند و این جانب به عنوان فرزند کوچک شما به رسم وظیفه، ادب و همدلی، برخود واجب دانستم، پنجم دیماه، سالگرد جان باختگان این حادثه غمبار را تسلیت عرض نموده و از خدای منان برای شما مردم صبور، مومن، و انقلابی شهرستان بم طلب صبر و اجر نمایم و ان شالله هر روز شاهد پیشرفت و آبادانی دارالصابرین باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار