مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان؛

راه اندازی دستگاه MRI فعلاً در اولویت تویسرکان نیست

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا گفت: راه اندازی دستگاه ام آر آی فعلا در اولویت بیمارستان تویسرکان نیست و سال‌های آتی وارد این شهرستان می‌شود.

راه اندازی دستگاه MRI فعلاً در اولویت تویسرکان نیستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن بهرامی، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا گفت:  دستگاه MRI بر اساس شاخص جمعیتی هر منطقه اختصاص می‌یابد و در حال حاضر با توجه به اینکه شهرستان همجوار ملایر نیز دارای این دستگاه است اولویت اول برای تویسرکان نیست.

بهرامی یادآور شد: البته در آینده این موضوع پیگیری می‌شود تا این دستگاه وارد شهرستان تویسرکان شود، اما در حال حاضر اولویت اول آنجا برخورداری از این دستگاه نیست.

او با بیان اینکه اولویت بیمارستان تویسرکان در حال حاضر تجهیزاتی برای بخش‌های مختلف نظیر "ای سی یو" و دیالیز  است گفت: "MRI" در اولویت بعدی تویسرکان است که امیدواریم در آینده با پیگیری ما به نتیجه برسد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تاکید کرد: در حال حاضر دستگاه " ام آر آی" در نهاوند راه‌اندازی می‌شود که بعد از آنجا اولویت بر اساس شهر بزرگ تویسرکان است، اما امسال قطعا محقق نخواهد شد و برای سال‌های بعد موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه بیمارستان تویسرکان  نیاز به اولویت‌های دیگری دارد و برای سال بعد یا سال‌های آینده پیگیریم تا " ام آر آی" وارد آنجا شود بیان کرد: تجهیز آزمایشگاه و رادیولوژی، تامین پزشک برای راه‌اندازی بخش‌های مختلف، تکمیل " آی سی یو"  و "سی سی یو" و ... فعلا اولویت امسال ما در تویسرکان است.

بهرامی بیان کرد: ما و نماینده این شهرستان در مجلس و  فرمانداری برای ورود " ام آر آی" به بیمارستان تویسرکان تلاش خواهیم کرد تا سال‌های بعد محقق شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۵ دی ۱۳۹۹
دستگاه سونوگرافی در اولویته