شهید سلیمانی الگوی بی نظیری برای مسئولان است

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه گفت: مسئولان از رفتار شهید سلیمانی الگو گیری کنند و جوانان بسیجی به عشق حاج قاسم در میدان مقابله با کرونا حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، همایون رهبران کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه اظهار داشت: امروزه خیلی از انسان‌ها در کشور‌های اسلامی از مکتب حاج قاسم صحبت می‌کنند، مکتبی که سرشار از خصلت‌ها و ویژگی‌های مختلف است و سربازان زیادی در عرصه‌های مختلف راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهند.

او با اشاره به اینکه مطیع دستورات الهی بودن از مهمترین ویژگی‌های حاج قاسم بود افزود: توکل بر خدا، ارتباط و عبادت با خدا، منزه بودن از منیت و هوا‌های نفسانی سبب شده بود تا انسانی خالص در برابر خدا باشد و همین خصلت‌ها و شجاعت سبب شد تا حاج قاسم، مالک اشتر زمان باشد.

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه تصریح کرد: همه شهدا در گام اول ارتباط خاصی با خدا برقرار می‌کنند و یکی از مهمترین رموز موفقیت حاج قاسم، خودسازی بود که اینگونه علاوه بر ارتباط و عبادت با خدا، در دل‌های مسلمانان عالم جای گرفت.

رهبران با بیان اینکه مدیریت شهید سلیمانی الگویی بی نظیر برای همه مسئولان است عنوان کرد: در سیل خوزستان شهید سلیمانی، خود وارد میدان شد و هر آنچه که در توان داشت برای کمک به سیل زدگان استفاده کرد تا بتواند از رنج و سختی‌های مردم سیل زده بکاهد و امروز باید همه مسئولان از این ویژگی مهم سردار دل‌ها الگو بگیرند و با تاسی از شهید سلیمانی به مردم خدمت کنند.

او گفت: ضروری است تا مسئولان و دولتمردان از رفتار حاج قاسم الگو گیری کنند و همت، تدبیر و اراده‌ای را که حاج قاسم داشتند برای انجام کار‌ها را در رفتار و منش خود پیاده کنند تا در حل مشکلات اثرگذار باشد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به طرح شهید سلیمانی در مقابله با کرونا بیان کرد: این برنامه یک طرح مردمی بود که بسیجیان در این مسیر همه تلاش خود را به کار گرفتند و گام‌هایی مهم برای سلامتی مردم برداشتند. در راستای اجرای این طرح، جوانان زیادی به عشق حاج قاسم برای سلامتی هموطنان خود تلاش می‌کنند و همین سربازان حاج قاسم در عرصه سلامت در واقع می‌کوشند تا راه شهید را ادامه دهند.

کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه با اشاره به اخراج آمریکا از منطقه اظهار داشت: حاج قاسم همه تلاش خود را برای نابودی داعش انجام داد و ایجاد امنیت، آرامش و ایستادگی در برابر دشمن و اخراج آمریکا از منطقه از مهمترین اهداف شهید سلیمانی بود.

رهبران با اشاره به دشمن شناسی حاج قاسم گفت: دشمن شناسی شهید سلیمانی بسیار قوی بود و با ایستادگی و مقاومت سبب شده بود تا امنیت پابرجا باشد و برای عزت ایران در منطقه و مقاومت تا پای جان ایستادگی کرد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار