۳۵ زندانی استان بوشهر به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند

استاندار بوشهر گفت: همزمان با سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۳۵ نفر از زندانیان این استان آزاد و به آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

۳۵ زندانی استان بوشهر به آغوش گرم خانواده باز می‌گردندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در بازدید از زندان مرکزی بوشهر بیان کرد: توجه به فرهنگ اسلامی و الگو گرفتن از بزرگان دینی می‌تواند در جلوگیری از وقوع جرایم اثرگذار باشد.

او ادامه داد: افرادی که خطا و اشتباه مرتکب شده‌اند که منجر به زندانی شدن آن‌ها شده باید با بهره‌گیری از تعالیم اسلامی خود را اصلاح تا در زمان بازگشت بتوانند برای جامعه و خانواده مفید باشند.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی ویژگی‌های شخصیتی و اقتدار این سردار بزرگ عنوان کرد: شهید سلیمانی تاثیر به‌سزایی در مقابله با داعش و تروریست‌ها در منطقه داشت و خدمات این سردار قهرمان برای جهان اسلام و منطقه مشهود و با اهمیت است.

گراوند با تاکید بر توجه به معیشت خانواده زندانیان نیازمند و تقدیر از خدمات زندان در توجه به حل مشکلات خانواده زندانیان نیازمند افزود: همچنین در سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت خیران ۳۳۵ بسته کمک معیشتی و کمک مومنانه به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های زندانیان توزیع می‌شود.

او تاکید کرد: برای حل مشکلات مسکن کارکنان اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر، زمین مورد نیاز در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان بوشهر نیز گفت: زندانی که همزمان با سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آزاد می‌شوند از جمله زندانیان جرایم غیر عمد هستند که دارای بدهی زیر ۱۰ میلیون تومان هستند.

رضا مقبلی‌قرائی عنوان کرد: همچنین ۳۳۵ اشتغال مولد نیز برای زندانیان استان بوشهر ایجاد شده و قرار است این افراد با فعالیت در کارگاه‌های تولیدی و اشتغال‌زایی ماهانه حداقل ۷۰۰ هزار تومان حقوق به آنان برای کمک به خانواده زندانی‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.