حمایت یک میلیارد ریالی از نیازمندان محله تنگک دوم بوشهر

نیازمندان ساکن محله‌ تنگک دوم بوشهر در قالب عملیات حاج قاسم از حمایت یک میلیارد ریالی برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حجت‌الاسلام طاهر خلف‌پور مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله دوم تنگک بوشهر با اشاره به اقدامات این پایگاه از حمایت یک میلیارد ریالی از خانواده‌های مستضعف این محله در قالب عملیات حاج قاسم خبر داد.

او، توزیع دو تن گوشت مرغ، یک تن گوشت قرمز، نوشت‌افزار برای پنجاه دانش‌آموز، تأمین سه دستگاه تبلت و گوشی و ۷۰ روز گندزدایی و ضدعفونی معابر را از جمله اقدامات صورت گرفته در این محله عنوان کرد.

 مسئول پایگاه فرهنگی اجتماعی محله دوم تنگک بوشهر افزود: ایجاد کارگاه تولید ماسک، همکاری کسبه و اصناف در پویش «به عشق امیرالمؤمنین» در خدمت‌رسانی رایگان و یا تخفیفات ویژه، همکاری در پویش آزادسازی زندانیان غیرعمد، خدمت‌رسانی به بیماران و خانواده‌های کرونایی و حمایت از کارکنان پشتیبانی بیمارستان‌ها از دیگر اقداماتی هستند که در این ایام انجام گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید


خلف پور ادامه داد: حمایت مالی و نقدی از خانواده‌های مستضعف با کمک خیرین و نهاد‌های انقلابی به ارزش یک میلیارد ریال، ساخت، مرمت و بازسازی سه خانه محروم، حمایت از بیماران صعب‌العلاج و سرطانی و حمایت از خانواده‌های دارای نوزاد دیگر اقداماتی است که در حال انجام هستند.

او، تهیه لباس مناسب فصل زمستان برای فرزندان خانواده‌های نیازمند، نذر آب، توزیع رایگان نزدیک به ۵۰ هزار قرص نان، تهیه جهیزیه، پویش دعای هفتم صحیفه سجادیه و ختم صلوات و همکاری با خانه بهداشت در امر اطلاع رسانی را از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام در این محله عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.