گروه جهادی امام رضا (ع) در دلوار و آنچه که در سبد اخلاص گذاشتند

گروه جهادی امام رضا (ع) به ۳۸ هزار نفر در شهر دلوار و ۴۲ روستا در حوزه‌های بهداشتی، عمرانی و فرهنگی خدمات ارائه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسئول گروه جهادی امام رضا علیه السلام بخش دلوار شهرستان تنگستان بیان کرد:  این گروه، شهر دلوار و ۴۲ روستا با جمعیتی بیش از  ۳۸ هزار نفر را  زیر پوشش فعالیت خود قرار داده است.

علی جمشیدی عمده فعالیت این گروه جهادی را در زمینه‌های بهداشت و درمان، عمرانی، فرهنگی، علمی، آموزشی و اشتغال دانست و کمک به ۳۰۲ ویزیت رایگان پزشک عمومی و پیگیری اعزام ۱۵۰ پزشک متخصص و ویزیت رایگان را از جمله کارها در حوزه بهداشت ودرمان عنوان کرد.

خدمات‌رسانی گروه جهادی امام رضا (ع) به ۳۸ هزار نفر

او، ساخت یک باب مسجد، ساخت پنج واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند، بازسازی ۲۷ خانه نیازمندان، ساخت ۲۹ چشمه سرویس بهداشتی و حمام، لوله کشی آب روستایی به چند واحد منزل مسکونی، کمک به ساخت یک مدرسه و یک راه روستایی را بخشی از فعالیت‌های این گروه جهادی در بخش عمرانی برشمرد.


بیشتر بخوانید


مسئول گروه جهادی امام رضا علیه السلام بخش دلوار گفت: برگزاری مسابقات حفظ و قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان در بین ۸۴ قاری و حافظ برادر و خواهر قرآنی، برگزاری هر ساله همایش جوانان انقلاب اسلامی، علمداران حسینی در ماه محرم به مدت سه سال در ۱۲روستا، شناسایی و اعزام ۱۲۰ خانواده بی‌بضاعت به مشهد مقدس و همکاری برای برگزاری ۶ یادواره شهدا در روستا‌های منطقه از جمله فعالیت‌های فرهنگی این گروه جهادی بوده است.

خدمات‌رسانی گروه جهادی امام رضا (ع) به ۳۸ هزار نفر

جمشیدی بیان کرد: برگزاری کلاس‌های خیاطی و گلدوزی و تهیه ۴ چرخ خیاطی به منظور ایجاد اشتغال برای ۱۸ نفر را پیگیری کرده‌ایم، ضمن این که ایجاد اشتغال‌های جدید با طرح‌های جلبک دریایی و زهر عقرب نیز دنبال می‌کنیم.

خدمات‌رسانی گروه جهادی امام رضا (ع) به ۳۸ هزار نفر

او با اشاره به برگزاری کلاس‌های علمی، تقویتی و قرآنی برای دانش آموزان و تهیه پوشاک، نوشت افزار و لوازم ورزشی برای آنان، عنوان کرد: به همت این گروه جهادی تهیه و توزیع بیش از دو هزار بسته غذایی در مناسبت‌های مختلف، تهیه و توزیع بیش از ۴۰۰ بسته نوشت افزار، تهیه و توزیع سه هزار بسته مواد ضدعفونی، ربانی ۱۴ رأس گوسفند به مناسبت عید قربان و توزیع بین نیازمندان، طبخ غذا  به تعداد پنج هزار پرس، تهیه و توزیع بیش از ۱۷ هزار و ۵۰۰ عدد ماسک، ضدعفونی معابر و اماکن و تسویه حساب دفتری ۴۳ خانواده بی بضاعت صورت گرفته است.

گروه جهادی امام رضا (ع) دلوار از ناحیه بسیج دانشجویی به تازگی جزء رده‌های برتر جشنواره کشوری مالک اشتر انتخاب شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.