امام جمعه بوشهر:

کالا‌های اساسی مردم به موقع تامین شود

امام جمعه بوشهر از مسئولان خواست کالا‌های اساسی و نیاز‌های ضروری مانند روغن، کپسول گاز و نفت را به موقع در اختیار مردم قرار دهند.

کالا‌های اساسی مردم به موقع تامین شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه، یکی از قوانین اجتماعی اسلامی را انعکاس عمل در دنیا عنوان کرد و افزود: طبق روایات، هر که ظلم کند ظلم می‌بیند و هر که نیکی نماید نیکی پاسخ می‌گیرد و از هر دست دهی از همان دست باز پس خواهی گرفت.

او همچنین با گرامیداشت نهم دی روز بصیرت و میثاق با ولایت، این روز را نماد بصیرت مردم، هوشمندی، ولایتمداری، دشمن‌شناسی و مبارزه با استکبار و مزدوران آن خواند و بیان کرد: نهم دی روز بیعت مردم با نظام اسلامی و رهبریت گرانقدر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه بوشهر، از همه مسئولان خواست، هر چه سریع‌تر بازسازی و خسارات مردمی، شهری و روستایی مناطق سیل زده را جبران کنند و در این شرایط سخت معیشتی و بیماری کرونا، خدمتگزار آنان باشند و مشکلاتشان را مناسب و سریع برطرف کنند.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری تاکید کرد: گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد برخی از مراکز صنعتی و اداری، حقوق کارگران و کارمندان خود را با تأخیر چند ماهه پرداخت می‌کنند. این کار نوعی ظلم است و لازم است هر چه سریع‌تر و به موقع حقوق این افراد پرداخت شود تا زندگی آنان دچار بحران و مشکلات عدیده نشود.

او در بخش دیگری پیام خود، از تمام نهاد‌های انقلابی، مردمی و جهادی دعوت کرد برای معرفی شخصیت ارجمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه‌های ارزشمند بصیرتی و فرهنگی داشته باشند، او را به عنوان یک الگوی معاصر برای همگان مطرح کنند، و راه او را که همان راه «ایمان»، «تقوا»، «اخلاق»، «بصیرت»، «ولایتمداری»، «خدمات مردمی»، «استکبارستیزی»، «مجاهدت و شهادت طلبی» و «آخرت گرایی» است به عنوان یک مکتب اسلام انقلابی معرفی و نهادینه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از همه مسئولان خواست، کالا‌های اساسی و نیاز‌های ضروری مانند روغن، کپسول گاز و نفت را تامین کنند و به موقع در اختیار مردم بگذارند.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.