سهیل مهدی: ارکان قضایی به تخلف باشگاه ماشین سازی رسیدگی خواهند کرد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال بعد از بازی ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد تخلف باشگاه ماشین سازی برای راه ندادن دوربین‌ها به ورزشگاه، اظهار کرد: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی روز گذشته به صورت شفاهی اعلام کرد که بنیان دیزل ورزشگاه خانگی ما است و تشخیص می‌دهیم دوربین‌‌ها به ورزشگاه نیایند. این در حالی است که طبق قوانین بین المللی، ۲۴ ساعت قبل از بازی استادیوم دست مسئولان برگزار کننده است. هشدار دادیم که این کار باشگاه ماشین سازی تخلف است و ارکان قضایی به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

او افزود: هیچ مقامی به جز سازمان لیگ اجازه دخل و تصرف در بازی را ندارد. به ما نامه زدند و قول همکاری دادند، اما نیم ساعت قبل از مسابقه اعلام کردند که مالک مجموعه بنیان دیزل اجازه ورود دوربین‌ها را نداده است. این مورد دخل و تصرف در برگزاری بازی است و نمی‌شود از آن چشم پوشی کرد.

مهدی در خصوص این که جریمه باشگاه ماشین سازی چه خواهد بود، گفت: وقتی ورزشگاه در اختیار برگزار کننده نباشد، این موضوع به سمت سلب میزبانی باشگاه پیش می‌رود. ممکن است یک روز دیگر بگویند دلمان نمی‌خواهد نورافکن ورزشگاه را روشن کنیم. کمیته انضباطی به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار