سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی:

هواداران ماشین سازی درک خوبی از فوتبال دارند/ برای برنده شدن به زمین می‌رویم

اخباری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در نشست خبری قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: فردا یک بازی مهم با تیم بسیار خوب نفت مسجد سلیمان داریم. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و سعی کردیم بازی‌های نفت مسجدسلیمان را بررسی کنیم. امیدواریم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم و بتوانیم پاسخگوی محبت هواداران که در چند روز اخیر با حضور در محل تمرین، ما را شرمنده کردند، باشیم.

او درباره برنامه ماشین سازی در بازی فردا، عنوان کرد: فکر می‌کنم تمام بازی‌ها این گونه باشند که مربیان دوست دارند، تیمشان برنده باشد. ما برای برنده شدن به زمین می‌رویم. با توجه به این که شرایط حساسی داریم و در انتهای جدول هستیم، به دنبال کسب پیروزی خواهیم بود اما هوشمندانه بازی کردن مهم است.

اخباری در ادامه بیان کرد: یک سری از هواداران از قدیم ماشین سازی را دوست دارند و با آن زندگی کرده اند. وقتی این افراد را مشاهده کردم، متوجه شدم بسیار متعصب، با کلاس و فوتبال فهم هستند. آن‌ها شرایط ما را از ابتدا دنبال کرده‌اند و می‌دانند که ما کار سختی داشتیم، در ادامه هم همین طور خواهد بود. تلاش بچه‌ها و مجموعه با توجه به تمرینات و ۲ بازی سختی که داشتیم، نشان می‌دهد که بازیکنان ما میل به پیشرفت، بهتر شدن و نتیجه گرفتن دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار