اخباری: ابراهیم صادقی شخصیت خوبی به سایپا داده است/ بازیکنان از بازی قبل درس گرفته‌اند

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی قبل از بازی با سایپا توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی قبل از بازی با سایپا اظهار داشت: سایپا تیم با شخصیتی است که بازیکنان جوان و با تجربه خوبی در اختیار دارد. کادر فنی سایپا بسیار خوب است که در راس آن‌ها ابراهیم صادقی، شخصیت خوبی به این تیم داده است.

او در خصوص شکست مقابل تراکتور با وجود ایجاد موقعیت‌های خوب گلزنی، بیان کرد: بعد از شکست ۴ بر یک مقابل آلومینیوم اراک به مصاف تراکتور رفتیم، با این وجود تمام تلاشمان را انجام دادیم و  فرصت های گلزنی خلق کردیم که از دست رفت، اما آن بازی برای ما تمام شده است. به بازیکنان گوشزد کرده ایم به شرایط جدول توجهی نداشته باشند و هر بازی را مستقل نگاه کنند. همین که تیم خلق موقعیت می کند نشانه خوبی است.

سرمربی ماشین سازی در ادامه بیان کرد: تیم ماشین سازی در خیلی از مسابقات بد شانس بوده است. شاکله تیم هم از بازیکنان لیگ یک و لیگ های پایین تر هستند و لمس فضای لیگ برتر برایشان دشوار بوده است. به مرور بازیکنان به خودباوری می رسند.

سرمربی ماشین سازی تبریز در مورد اینکه یکی از اعضای هیئت مدیره اعلام کرده او تا هفته نهم سرمربی خواهد بود، گفت: مدیران باشگاه باید به این سوال پاسخ بدهند اما تا هر زمانی که به بنده تکلیف شود در خدمت باشگاه ریشه دار و پرهوادار ماشین سازی هستم. تا زمانی که به من بگویند، در هر سمتی مشغول به فعالیت در باشگاه خواهم بود و جایگاه برایم مهم نیست. می‌خواهیم با پشتکار و تلاش بیشتر به موفقیت برسیم.

اخباری در مورد اینکه ماشین سازی با ۱۱ گل خورده ضعیف ترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد، تصریح کرد: شرایط جدول به گونه‌ای است که هر تیم با ۲ نتیجه متفاوت جایگاهش در جدول تغییر می‌کند. از نظر گل خورده، ۷ گل را در ۲ مسابقه خورده ایم. ماشین سازی در دیدار با استقلال و تراکتور موقعیت های گلزنی به حریفان نداد و گاهی عدم تمرکز باعث شد که گل دریافت کنیم. با این حال هیچ توجیه و بهانه ای نمی آوریم و باید تلاش کنیم تا بهتر نتیجه بگیریم. بازیکنان ما هم باید بدانند فوتبال فقط ۹۰ دقیقه نیست و بازیکنان ما از بازی قبلی درس گرفته اند که باید تا لحظه به صدا در آمدن سوت پایان مسابقه تلاش کنند و تمرکزشان را حفظ کنند.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار