اخباری: در ۲۰ دقیقه پایانی فرصت پیروزی داشتیم/ صحبت از وقت تلف کردن بازیکنان ما ناجوانمردانه است

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از تساوی این تیم مقابل سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از تساوی این تیم مقابل سایپا در نشست خبری، اظهار داشت: بازی تاکتیکی و خوبی را از جانب ۲ تیم شاهد بودیم. می‌دانستیم سایپا نفرات تاثیرگذار خوبی دارد که می توانند جریان بازی را عوض کنند. این تیم به خوبی پرس می کرد. بچه‌ها به خوبی بازیکنان حریف را کنترل کردند.

او افزود: نیمه اول تحت تاثیر پرس سنگین سایپا قرار گرفتیم اما با شروع نیمه دوم کمی شرایط بازی عادی تر شد. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی فرصت پیروز شدن داشتیم اما این اتفاق رخ نداد. برای ما این یک امتیاز خیلی خوبی بود زیرا تیم ما بعد از ۶ بازی گل نخورد. بچه‌های ما به این خودباوری رسیده‌اند که می توانند به جدول مسابقات برگردند. امیدوارم این یک امتیاز شروعی برای یک جهش خوب باشد. از فردا روی بازی‌های آینده تمرکز خواهیم کرد.

اخباری درباره داوری این مسابقه، گفت: اشکان خورشیدی یکی از داوران خوب ما است و همه صحنه‌ها را به خوبی قضاوت کرد، به غیر از اخطاری که برای من در نظر گرفت. در آن صحنه اعتراض من به اوتی بود که جلوی خودم اتفاق افتاد و دیدم که توپ به سر بازیکن حریف برخورد کرد. با این وجود داور در تمام لحظات قضاوت خیلی خوبی داشت.

سرمربی ماشین سازی درباره اعتراض سایپایی‌ها به وقت تلف کردن بازیکنان ماشین سازی، بیان کرد: دقیقه ۲ دروازه بان ما دچار آسیب دیدگی شد. کسی دقیقه ۲ شروع به وقت تلف کردن نمی‌کند. همه ضربات کنار دروازه را مدافعان ما زدند. آخر بازی هم ما سوار بازی بودیم و در ۲۰ دقیقه پایانی ۲ بار در ضدحمله درحال گلزنی بودیم که بازیکن ما آسیب دید. فکر می‌کنم این صحبت‌ها ناجوانمردانه است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار