ساخت فیلم داستانی المپیادی‌ها با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری اخلمد

فیلم داستانی المپیادی‌ها با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری اخلمد با حضور بازیگران برجسته کشور در حال ساخت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حسن حج گذار کارگردان فیلم المپیادی‌ها گفت: فیلمبرداری این سریال از اوایل آذرماه با حضور بازیگران برجسته کشور و عده‌ای از بازیگران مشهدی آغاز شده است.

او افزود: مجموعه داستانی المپیادی‌ها در ۸ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای برای پخش از سینمای خانگی و با نگاه به میراث‌ها و اصالت‌ها در روستاها، تولید می‌شود. تاکنون ۷۰ درصد قسمت اول با عنوان " بزن بریم بهشت" در روستای توریستی، گردشگری و زیبای اخلمد ضبط‌شده است.

بیشتر بخوانید


کارگردان فیلم المپیادی‌ها ادامه داد: حضور بازیگران برجسته سینما و تلویزیون ازجمله شهنام شهابی، بهنوش بختیاری، کیانوش گرامی، سعیده عرب، شهرام لاسمی (قلقلی) و رضا رویگری به همراه جمعی از بازیگران خراسانی همچون علی آزاد نیا، غلامرضا بایزان منش، محمد اللهی، حسین مقدم، مهری شمس، علیرضا سوزنچی، اسماعیل بایگی، حامد یزدی، سهیل سهیلی در حال ضبط است.

حج گذار بیان کرد: هم‌چنین جمعی از بازیگران نوجوان دیگر از شهر‌های شیراز، اصفهان، مازندران، گیلان و اخلمد نقش بسزایی در ثبت سکانس‌های ماندگار در این مجموعه داشته‌اند.

روستای اخلمد در خراسان رضوی در شمال شرقی ایران واقعه شده است، این روستا دارای آبشاری است که در ۲ کیلومتری روستای قدیمی اخلمد جریان دارد، آهکی بودن جنس کوه‌های اخلمد باعث پیدایش حفره‌های ژرف مدور در زیر این آبشار شده است. این دره دارای دیواره‌های صخره‌ای با ارتفاع حدود ۲۰۰-۳۰۰ متر است که یکی از بزرگ‌ترین مناطق برای ورزش مفرح سنگ‌نوردی در ایران است. آبشار اصلی اخلمد حدود ۴۰ متر ارتفاع دارد.

انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار