در عملیاتی مشترک توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران و ویژه غرب یک سوداگر مرگ دستگیر و ۴۴ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر قصد دارد مقادیری تریاک از قاچاقچیان مرز شرقی کشور تهیه و توزیع کند. بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم قصد دارد قبل از انتقال محموله به تهران آن را در مخفیگاهش واقع در "شهریار" پنهان کند تا در فرصت مناسب دیگری به شهر تهران انتقال دهد.

با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به "شهریار" اعزام و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر ویژه غرب موفق شدند مخفیگاه متهم را شناسایی و تردد متهم را تحت مراقبت‌های ویژه قرار دهند.

مراقبت‌های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم ادامه داشت تا اینکه روز گذشته در یک عملیات منسجم و مشترک متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی ۴۴ کیلو و ۴۵۰ گرم تریاک کشف شد.
متهم پس از دستگیری به مقر پلیس در شهریار منتقل و پس از تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

سرقت از منزل همسر سابق برای خرید موادمخدر

کشف بیش از ۲ تن و ۵۳۰ کیلوگرم موادمخدر در مرز‌های سیستان و بلوچستان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار