حضور سه کبدی کار فارس در اردوی تیم ملی

رئیس هیات کبدی استان فارس، گفت: سه کبدی کار از استان فارس در پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کبدی ساحلی آقایان و بانوان حضور دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس رضایی رئیس هیات کبدی استان فارس، بیان کرد: با توجه به برگزاری ششمین دوره بازی‌های آسیایی چین ۲۰۲۱ و با مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا در ورزش، پنجمین مرحله اردوی تیم ملی کبدی ساحلی برگزار می‌شود.

او، تصریح کرد: آماده سازی این دوره از بازی‌ها در بخش آقایان زیر نظر کادر فنی تیم ملی از ۵ تا ۱۶ دی ماه در استان خوزستان شهر بندر امام پیگیری  و در بخش بانوان نیز به صورت حضوری زیر نظر کادر فنی تیم ملی از ۲ تا ۱۳ دی ماه در استان هرمزگان شهر بندر عباس دنبال می‌شود.

رضایی، ادامه داد: تمامی ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی باید دارای کارت بیمه ورزشی کبدی باشند و قبل از حضور در اردو‌ها تست pcr کرونا انجام داده و با در دست داشتن نتیجه آن در اردو‌ها حاضر شوند.

رئیس هیات کبدی استان فارس، با اشاره به اهمیت سلامت تمامی ورزشکاران و عوامل بازی افزود: تمامی ورزشکاران و عوامل فنی باید نتیجه تست کرونا را داشت باشند، بدون نتیجه از ورد آن‌ها به اردو جلوگیری می‌شود.

او، به معرفی بازیکنان دعوت شده به این دوره از اردو‌های کبدی پرداخت و اضافه کرد: سه نفر از کبدی کاران توانمند فارس به این مرحله از اردو‌ها دعوت شده اند.

سعیده جعفری، احمد احمدی و علیرضا عباسی از بازیکنان دعوت شده به اردو‌های کبدی هستند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار