درخواست فرماندار تنسی از ترامپ برای اعلام حالت فوق‌العاده

«بیل لی» پس از بازدید از محل حادثه روز گذشته در نشویل تنسی، از رئیس‌جمهور کنونی آمریکا خواست تا حالت فوق‌العاده اعلام کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «بیل لی» فرماندار ایالت تنسی آمریکا، پس از بازدید خود از محل حادثه روز گذشته آتش‌سوزی در نشویل، در نامه‌ای از «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی کشورش، خواست تا حالت فوق‌العاده اعلام کند.

این مقام آمریکایی پس‌از بازدید از محل حادثه گفت: «خسارات در این محل بسیار بالا بود و عدم گزارش فوتی واقعا یک معجزه بوده است.»

سپس او از ترامپ خواست حمایت خود از تلاش برای پشتیبانیِ کمک‌های متوجه این حادثه را با «اعلام حالت فوق‌العاده» نشان دهد.

منابع خبری روز گذشته (جمعه) از وقوع انفجاری مهیب در نشویل، ایالت تنسی آمریکا خبر دادند.

این انفجار نزدیک «برادوی» و زمان وقوع آن ۶:۳۰ دقیقه صبح به وقت محلی نشویل گزارش شده است. تاکنون علت قطعی وقوع این انفجار مشخص نشده است.

اندکی بعد برخی از منابع آمریکایی از احتمال تروریستی و عامدانه بودن این حمله گفتند. پلیس فدرال آمریکا تحقیقاتی درباره این انفجار به‌راه انداخته است. حداقل سه آمریکایی درپی این انفجار مجروح شده‌اند.

پلیس نشویل نیز درباره انفجار خودرو در مرکز این شهر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر پارک شدن یک خودروی مشکوک دریافت کردیم، اما قبل از آنکه به آن نقطه برسیم، خودرو مفجر شد.

«مارشا بلکبرن» سناتور ایلات تنسی در واکنشبه این این انفجار گفت: آنچه در نشویل روی داد فاجعه بود.

شبکه سی‌ان‌ان به نقل از بازرسان آمریکایی گزارش داد: «مقدار مواد منفجره‌ای که در انفجار نشویل استفاده شده، تا به حال در آمریکا بی‌سابقه بوده است». این بازرسان می‌گویند: «هنوز مظنونی پس از انفجار وجود ندارد و انگیزه عاملان آن مشخص نیست. پیام هشدارآمیز به‌جای مانده از خودرو نشان می‌دهد که تمایلی به قربانی گرفتن وجود نداشته است.»

در همین حال رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که بعد از حادثه انفجار نشویل، خطوط ارتباطی شامل خطوط ارتباط اضطراری در برخی بخش‌های ایالت تنسی قطع شده است. سازمان هواپیمایی فدرال آمریکا نیز درپی وقوع این انفجار به‌طور موقت پرواز‌ها به فرودگاه نشویل در ایالت تنسی را متوقف کرده است. دلیل توقف این پروازها، قطع شدن خطوط ارتباطی به‌دلیل انفجار در این شهر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار