نماینده کنگره: انفجار نشویل تروریستی است

«جیم کوپر» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا انفجار مرکز شهر نشویل را «از جمله تروریسم داخلی» در این کشور توصیف کرد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره؛ «جیم کوپر» عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت تنسی در یک مصاحبه تلویزیونی انفجار اخیر نشویل را یک حمله تروریستی توصیف کرد.

او گفت: تصادفی نیست که انفجار نزدیک ساختمان شرکت‌ای تی ان تی رخ دهد. تروریسم از جمله تروریسم داخلی، احتمالا در انفجار در شهر نشویل دست دارد، در این شرایط، یاوه گویی درباره توطئه و دسیسه چینی هم مطرح است.

این نماینده مجلس آمریکا تصریح کرد با وجود آن که انفجار نزدیک تاسیسات حیاتی مخابراتی رخ داد، ارزیابی من آن است که این انفجار، چیزی جز یک حمله واقعی و متمرکز علیه زیرساخت‌های آمریکا نیست، این عملیات را هم فقط تروریست‌ها اجرا می‌کنند.

مقامات پلیس آمریکا می‌گویند که انفجار قدرتمند در مرکز شهر نشویل به احتمال زیاد یک اقدام عمدی بوده است. در این حادثه یک ون مسافرتی بزرگ پارک شده در کنار خیابان منفجر شد و به ساختمان‌های اطراف آسیب وارد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که در اثر این انفجار سه تن زخمی که هر سه به بیمارستان منتقل شده‌اند و حال آن‌ها مساعد است.

اداره تجسس فدرال آمریکا (اِف بی ای) به همراه اداره پلیس ایالتی و شماری از نهاد‌های ایالتی و فدرال در حال انجام تحقیقات پیرامون این انفجار هستند. پلیس و نیرو‌های گشت زنی بزرگراه تنسی محل حادثه را برای انجام تحقیقات بیشتر به روی عموم مردم بسته بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار