ساخت یک مدرسه به همت نیکوکار گناوه‌ای آغاز شد

ساخت مدرسه‌ای ۹ کلاسه به همت بانوی نیکوکار گناوه‌ای و با هشت میلیارد تومان اعتبار در این شهر آغاز شد.

خیر گناوه‌ای مدرسه ۹ کلاسه می‌سازدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به همت مریم شریفیان بانوی نیکوکار گناوه‌ای ساخت مدرسه‌ای ۹ کلاسه در محله نوروزآباد این شهر آغاز شد. مدرسه‌ای که در زمینی به وسعت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار هشت میلیارد تومان در دو طبقه ساخته می‌شود.

 فرماندار گناوه در مراسم آغاز ساخت این مدرسه گفت: مجمع خیرین شهرستان گناوه یکی از پیشرو‌ترین مجمع‌ها است که هم در حوزه سلامت و ساخت مدرسه، و هم در دیگر کار‌های عام المنفعه همواره پیشگام بوده‌اند.

غلامرضا مهرجو افزود: وقتی هنوز خیرین مدرسه‌ساز در کشور شروع به کار نکرده بود، خیرین شهرستان گناوه به نیت ۱۴ معصوم ۱۴ واحد آموزشی ساختند.

او ادامه داد: در شرایط کنونی و تنگنا‌های اقتصادی، فعالیت‌های عمرانی از جمله طرح‌های آموزشی متوقف نشده که از جمله این طرح‌ها استخر شنای آموزش و پرورش است که با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

فرماندار گناوه گفت: همچنین در حوزه تعمیر و تجهیز واحدهای آموزشی هم حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که سهم هنرستان‌ها نیز جدا بوده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی امام جمعه گناوه نیز با اشاره به اینکه خیران گناوه‌ای همواره در کار‌های عام المنفعه حضور گسترده داشته‌اند، بیان کرد:بخشش اموال در راه خدا صدقه جاریه است و آثار و برکاتش نصیب فرد خیر می‌شود.

۱۱۲ طرح مدرسه‌سازی در بوشهر در حال اجراست

مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر هم گفت: ۱۱۲ طرح فعال در قالب ۷۳۹ کلاس درس با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد تومان در استان دست اجرا داریم که پیشرفت آن‌ها حدود ۶۲ درصد است.

احمد مرادی افزود: به طور میانگین نیمی از این طرح‌ها به همت خیرین اجرا می‌شود و امیدواریم که بخش عمده‌ای از طرح‌ها تا مهر سال ۱۴۰۰ به بهربرداری برسد.

 مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: طرح‌هایی در دست اجرا داریم که پیشرفت خوبی دارند مانند دبیرستان شهید کرمی روستای سربست و همچنین ساخت سه کلاس درس دیگر در مدرسه شاهد حضرت رقیه (س) که به دست خیران در حال ساخت هستند.

اسکندر احمدی عنوان کرد: دو طرح دیگر هم داریم که مراحل نقشه کشی آن به پایان رسیده و به خیر تحویل داده شده که تا ماه آینده اجرای آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.