جولیانی: بعد از کریسمس شاهد تغییرات کلی در نتایج انتخابات خواهیم بود

وکیل رئیس جمهور آمریکا از تغییرات کلی در دادخواست‌های مربوط به انتخابات و نتایج آن پس از کریسمس خبر داد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته است دادخواست‌های مربوط به انتخابات و موارد مشابه آن پس از کریسمس با تحول عظیمی مواجه خواهد بود و شاهد تغییرات کلی در نتایج انتخابات خواهیم بود.

به گفته جولیانی در ایالت‌های جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین تغییرات قابل ملاحظه‌ای که در راستای تغییر نتایج انتخابات بوده، رخ داده است.

او گفت: پس از کریسمس ماجرا متحول خواهد شد. زیرا شواهدی که نشان می‌دهد شبکه‌های تلویزیونی، روزنامه ها، سران دموکرات به مردم ارائه داده اند نادرست است و این رخدادی تکان دهنده برای کشور خواهد بود.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از یک ماه می‌گذرد، اما چیزی که تغییر نکرده ترامپ و ادعاهایش در خصوص تقلب و دستکاری نتیجه انتخابات سوم نوامبر است. در حالیکه روز‌های حضور ترامپ در کاخ سفید به شماره افتاده است، او کماکان معتقد است تقلب او را از دور دوم ریاست جمهوری محروم کرده است.

برغم تائید پیروزی بایدن از سوی مجمع برگزینندگان آمریکا، ترامپ کماکان بر ساز رنگ باخته تقلب در انتخابات میدمد، آنهم در شرایطی که قریب به ۶۰ دعوی حقوقی بی سند و مدرک او بدون هیچ عایده‌ای از سوی ایالت‌های مختلف رد شده است. حال قرار است پس از شکست پروژه تقلب انتخاباتی ترامپ، بار دیگر دعوی حقوقی او در دیوان عالی مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار