ترامپ برای تغییر نتیجه انتخابات دست به دامن جمهوری‌خواهان سنا شد

رئیس جمهور فعلی آمریکا بار دیگر ضمن ادعای تقلب در انتخابات، برای تغییر در نتیجه انتخابات دست به دامن جمهوری‌خواهان سنا شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا با انتشار پیام‌های متوالی در فضای توئیتر، دست به دامان جمهوری‌خواهان در مجلس سنا شد.

وی در این پیام‌ها ضمن تکرار ادعای خود مبنی بر بروز تقلب در انتخابات سوم نوامبر ۲۰۲۰ از این سیاستمداران درخواست کرد تا در جهت جلوگیری از شکست وی تلاش کنند و نتیجه انتخابات را تغییر دهند.

ترامپ در این راستا و با تاکید بر اینکه وجود مدارک تقلب غیرقابل انکار است نوشت: هم اکنون زمان آن فرا رسیده تا سناتور‌های جمهوری‌خواه ،برای ریاست‌جمهوری به مبارزه بپردازند، درست همانند کاری که دموکرات‌ها برای پیروزی انجام دادند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه پیام‌های خود ضمن لیست کردن مدارک‌های موجود، اظهار کرد: وارد شدن حجم بسیاری از آراء پستی در ایالت‌های کلیدی آن هم شبانه، دست‌کاری صندوق‌های اخذ رأی، وجود افرادی که دو بار رأی داده اند، رأی افرادی که فوت شده اند، وجود امضا‌های تقلبی، رأی مهاجران غیرقانونی، جلوگیری از نظارت جمهوری‌خواهان بر آرا و همچنین تعداد بیشتر آراء نسبت به رقم واقعی رأی‌دهندگان که باید ایالت‌های دیترویت و فیلادلفیا چک شوند و همچنین موارد دیگر.

وی با تاکید بر اینکه دادگاه‌ها بد هستند و اف‌بی‌آی و دیوان عالی نیز وظایف خود را بدرستی انجام نمی‌دهند، اظهار کرد: نظام انتخباتی ایالات متحده آمریکا کاملا شبیه یک کشور جهان سومی است.

ترامپ با بیان اینکه اخبار منتشر شده جعلی است، افزود: آزادی بیان رسانه‌ای برای مدت‌هاست که از بین رفته، است و زمانی که تمام شود این برهه زمانی نیز به یکی دیگر از فصل‌های زشت تاریخ کشورمان تبدیل خواهد شد، ما پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترامپ ، انتخابات 2020
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار