توزیع ۸۶ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان جوانان، ۸۶ سری جهیزیه شامل کالا‌های اساسی میان نوعروسان نیازمند استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: دختران خانواده‌های مددجو و خانواده‌های نیازمند غیر تحت حمایت برای دریافت جهیزیه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان معرفی می‌شوند.

او با بیان اینکه کالا‌های اساسی شامل یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز و ماشین لباسشویی برای ۸۶ نوعروس تهیه شده است افزود: این کالا‌های اساسی با هزینه یک میلیارد و ۲۷ میلیون تومان تهیه و میان نوعروسان نیازمند استان توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


ملک پور با اشاره به اینکه در ۹ ماهه نخست امسال چهار میلیارد و ۲۸۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در راستای کمک به ازدواج نیازمندان هزینه شده است گفت: در طول این مدت زمینه ازدواج ۷۴۶ نوعروس نیازمند، بانوان سرپرست خانوار که ازدواج مجدد داشته اند و پسران خانواده‌های تحت حمایت این نهاد فراهم شده است.

او ضمن تقدیر از حمایت خیران و کمک‌های نقدی و غیرنقدی آن‌ها در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان و به‌هنگام نیازمندان استان ادامه داد: بخشی از هزینه‌های تأمین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیران داخل و خارج از استان تأمین‌شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.