۱۹ صنعتگر بوشهری در نمایشگاه ملی مجازی شرکت کردند

معاون صنایع‌دستی استان بوشهر از شرکت ۱۹ صنعتگر بوشهری در رشته‌های مختلف در نمایشگاه ملی مجازی خبر داد.

لیلا رحیمی  معاون صنایع دستی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، لیلا رحیمی  معاون صنایع دستی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر امروز بیان کرد: همزمان با فراخوان برپایی نمایشگاه ملی مجازی در کشور، صنعتگران بوشهر با ثبت‌نام اولیه و ارزیابی کارشناسان این حوزه، ۱۹ صنعتگر هم استانی توانستند در این رویداد ملی شرکت کنند.

او افزود: این هنرمندان در رشته‌های صنایع‌دستی دریایی، زیورآلات سنتی، خراطی چوب، عبا بافی، منبت‌چوب، حصیربافی و سراجی‌سنتی محصولات خود را در این نمایشگاه در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

 معاون صنایع دستی کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر عنوان کرد: از نکات برجسته حضور صنعتگران بوشهری در این رویداد عرضه محصولات روستای ملی عبابافی بحیری و همچنین تولیدات صنعتگران حصیرباف بوشهری است که موفق به دریافت نشان ملی شده‌اند.

رحیمی ادامه داد: ما در مجموعه معاونت از تمام ظرفیت خود و زمینه‌های پیشرو برای معرفی، فروش و حمایت از تولیدکنندگان استفاده می‌کنیم تا هم در این شرایط کرونایی از ضرر و زیان آن‌ها کاسته شود و هم تولید صنایع‌دستی با همان رونق همیشگی در این استان جریان داشته باشد.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به سایت http://tafrihati.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.