تصمیم رژیم صهیونیستی برای گسترش شهرک‌سازی پیش از روی کار آمدن بایدن

رژیم صهیونیستی درصدد است تا پیش از تغییر دولت در واشنگتن مجوز ساخت هزاران واحد مسکونی در اراضی اشغالی را تصویب کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری آناتولی، رژیم صهیونیستی قصد دارد پیش از پایان ریاست جمهوری متحد سرسخت خود در واشنگتن مجوز ساخت هزارا شهرک را تصویب کند.

برخی گزارش‌های رسانه‌ای حکایت از آن دارد که تل‌آویو در ادامه سیاست اشغالگرانه خود قصد دارد تا پیش از روی کار آمدن جو بایدن ساخت هزاران واحد در پروژه شهرک سازی خود را میسر کند.

رسانه صهیونیستی کان گزارش داد کابینه رژیم صهیونیستی درصدد است در خلال دو هفته آینده مجوز ساخت هزاران واحد را در اراضی اشغالی را به تصویب برساند. بنا به گزارش این رسانه عبری زبان شورای عالی نقشه کشی و ساخت و ساز رژیم صهیونیستی قصد دارد طرح ساخت هزاران واحد مسکونی جدید را در کرانه باختری و قدس اشغالی را تصویب کند. این شورا بدین منظور روز پنج شنبه جلسه‌ای به همین منظور تشکیل می‌دهد. اصرار رژیم صهیونیستی بر تصویب این طرح پیش از رفتن بایدن به کاخ سفید است.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد نظامیان اشغالگر از ابتدای سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۷۰ باب از منازل فلسطینی‌ها را در قدس اشغالی تخریب و بیش از ۴۰۰ فلسطینی را بی خانمان و آواره کردند. وزارت امور خارجه فلسطین تاکید کرد با مشخص شدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شکست دونالد ترامپ، صهیونیست‌ها به عمد اجرای ده‌ها پروژه ساخت شهرک‌سازی در مناطق مختلف شرق قدس اشغالی را اعلام کرده است.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار