دبیرکل کمیته ملی المپیک:

باید توجه بیشتری به هندبال داشته باشیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره حمایت از ورزش‌های المپیکی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید از فدراسیون هندبال درباره آخرین شرایط این فدراسیون عنوان کرد: با توجه به اهمیت و سابقه خوب فدراسیون هندبال و همچنین بازی‌های خوب آن‌ها در مسابقات انتخابی المپیک باید به این رشته و فدراسیون توجه بیشتری داشته باشیم.

سعیدی درباره بحث میزبانی فدراسیون هندبال در شیراز و برگزاری مسابقات در این استان عنوان کرد: با توجه به همه گیری ویروس کرونا شرایط خاصی در دنیا حاکم است.

اما در شرایط فعلی وضعیت به گونه‌ای است که نمی‌شود برگزاری هیچ رویدادی را پیش بینی کرد اما احتمال لغو این مسابقات کم است، اما درباره تغییر محل برگزاری این مسابقات با توجه به ویروس کرونا صحبت‌هایی شده است.

سعیدی درباره حذف کمیته ملی المپیک از مجمع فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همانگونه که فدراسیون فوتبال عضو مجمع کمیته ملی المپیک است انتظار می‌رفت که این کمیته نیز عضوی از مجمع فدراسیون فوتبال باشد، اما اشتباهاتی صورت گرفت کمیته ملی المپیک از این مجمع حذف شد و امیدوارم با صحبت‌هایی که فدراسیون جهانی انجام می‌دهیم به مجمع فدراسیون فوتبال بازگردیم.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار