۷۳ مازندرانی از اول امسال تا پایان آبان ماه به علت حوادث کار جان باختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: ۷۳ نفر در مازندران از اول امسال تا پایان آبان ماه به علت حوادث کار جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳درصد افزایش داشت.

او با بیان اینکه از این موارد ۵۷نفر متاهل و بقیه مجرد هستند، افزود:بر اساس آمار‌های موجود در این مدت سقوط از بلندی با ۳۴فوتی رتبه اول مرگ‌های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می‌دهد و برق گرفتگی با ۲۱، جسم سخت با ۱۵، سوختگی با ۲ و سایر با یک فوتی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: شهرستان‌های نور در این مدت با ۱۰ و بابل با ۹ فوتی بیشترین و شهرستان‌های محمود آباد و بهشهر هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

دکتر عباسی افزود:بیشترین سن مربوط به افراد ۴۱تا۵۰ سال با ۲۲فوتی و سنین بیش از ۶۰سال با ۷فوتی کمترین آمار در این هشت ماه گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران افزود: بر اساس آمار مراکز پزشکی قانونی استان ۵۸۱ (۵۶۴مرد و ۱۷زن) مصدوم ناشی از حوادث کار به پزشکی قانونی مراجعه کردند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد کاهش داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.