شهرداری ملزم به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شد

اعضای شورای شهر تهران خواستار ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده توسط شهرداری شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران با امضای طرحی خواستار الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شهر تهران شدند.

‌‎علی اعطا عضو شورای شهر تهران پیشنهاد الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابر پیاده شهر تهران را ارائه کرد و در ادامه این پیشنهاد با امضای اعضای دیگر شورای شهر تهران به هیئت رئیسه تقدیم شد.

‌‎علی اعطا، حسن خلیل آبادی، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، محمد جواد حق‌شناس، محمد سالاری، محمد علیخانی، زهرا نژادبهرام و بهاره آروین از امضا کنندگان این طرح بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛‌‎ نصب تابلو‌های تبلیغاتی بر روی پلهای عابر پیاده منجر به کمبود نور و دید کافی فضای خیابان شده است و نگرانی‌هایی را برای شهروندان درباره مخاطرات موجود به وجود آورده است.

‌‎بر اساس ماده واحده طرح پیشنهادی، شهرداری تهران مکلف است برای عبور ایمن شهروندان پیاده از پل‌های هوایی شهر تهران نسبت به ارائه لایحه عبور ایمن شهروندان از پل‌های عابرپیاده از طریق اصلاح ضوابط فنی نصب تابلو‌های تبلیغاتی به مدت دو ماه از تاریخ تصویب این طرح اقدام کند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار