انهدام باند سارقان خودرو در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای خودرو و داخل خودرو که اقدام به ۱۵ فقره سرقت کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ فرج الله اسداللهی، فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در مناطقی از شهرستان نظرآباد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری سارقان تشکیل شد.

او افزود: با تحلیل دقیق از نحوه وقوع سرقت‌ها و انجام اقدامات پلیسی، در نهایت هویت و محل اختفاء سارقان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: طی اقدامات مراقبتی نامحسوس و در چندین عملیات جداگانه ۳ سارق در شهرستان‌های نظرآباد، هشتگرد و تهران دستگیر شدند.

او افزود: سارقان دستگیر شده که دارای سوابق کیفری متعددی بودند، ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر ۱۵ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو، اذعان داشتند که پس از سرقت خودرو‌ها و انتقال آن‌ها به حاشیه شهر، قطعات خودرو را اوراق و به صورت بلاصاحب رها می‌کردند.

سرهنگ اسداللهی گفت: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی‌های انجام شده، به ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۵ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند.

او در پایان ضمن بیان اینکه تعداد ۵ دستگاه خودرو سرقتی، توسط ماموران پلیس کشف شد، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار