بی برق شدن صدها خانه در انگلیس در پی توفان بِلا

در پی وقوع توفان بلا، صد‌ها خانه در انگلیس با مشکل بی برقی روبرو شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه «یورو ویکلی نیوز» وقوع توفان بلا (Bella) در انگلیس سبب شده است تا صد‌ها خانه در این کشور بدون برق بمانند.

بر اساس این گزارش، مهندسان شبکه برق انگلیس مجبور شدند روز باکسینگ (که معادل ۲۶ ام سپتامبر و روز تعطیل است) را در پاسخ به قطعی برق در شهر نورفک (Norfolk) و «Waveney» بگذرانند؛ این در حالی است که باد‌های توفان بلا این مناطق را هدف قرار داده است.

شبکه برق انگلیس گفته است صد‌ها تماس از مشتریان خود از ساکنان نورفک روز شنبه دریافت کرد؛ چرا که وضعیت آب و هوایی را با مشکل مواجه کرده بود. در شهر «داونهام مارکت» ۲۲۴ خانه با مشکل قطعی برق مواجه شدند.

گفتنی است روز گذشته نیز تلویزیون بی بی سی با هشدار درباره جاری شدن سیل در بدفوردشایر انگلیس، اعلام کرد بیش از هزار نفر مجبور به ترک خانه هایشان شدند.

وزش توفان و بارش سنگین باران در بخش‌هایی از شرق انگلیس منجر به جاری شدن سیل، مسدود شدن خیابان‌ها و ترک منازل از سوی شهروندان انگلیسی همزمان با مراسم جشن‌های کریسمس شده است.

اداره هواشناسی انگلیس درباره وزش باد‌های شدید به سرعت ۷۰ مایل (بیش از ۱۱۲ کیلومتر) بر ساعت و بارندگی شدید هشدار داده است. توفان بِلا در حالی سبب وقوع چنین مشکلاتی شده که مقامات انگلیس درباره وقوع سیل شدید در سه منطقه این کشور هشدار داده بودند.

ماموران پلیس در «بدفوردشایر» به بیش از هزار و ۳۰۰ خانه رفتند و به آن‌ها توصیه کردند با توجه به بالا آمدن بی سابقه سطح آب، خانه هایشان را ترک کنند. در نورث همپتون در امتداد رودخانه نیز هشدار درباره وقوع سیل شدید داده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار