فرماندار اندیمشک:

عزت جامعه اسلامی مرهون خون پاک شهدای گرانقدر است

جهانگیری گفت: عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای والامقام است و مردم همواره قدردان جانفشانی شهدای گرانقدر هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: دشمنان اسلام و نظام اسلامی در دوران پس از انقلاب با روش‌های گوناگون برای تضعیف انقلاب توطئه‌های رنگارنگی برنامه ریزی کردند، عزت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدای والامقام است، مردم همواره قدردان جان فشانی شهدای گرانقدر هستند.

او بیان داشت: جنگ تحمیلی و تربیت گروه‌های تروریستی و داعش، از جمله اهداف دشمن برای ضربه به انقلاب نوپای اسلامی بود که فرزندان ایران در دوران مختلف با ولایتمداری و عشق به ارزش‌های اسلام و انقلاب در برابر انواع توطئه‌های آنها ایستادند و از جان گذشتگی کردند.

جهانگیری افزود: دفاع مقدس مملو از ایثار و فداکاری فرزندان رشید و دلیر کشور بود و در فراتر از مرز‌ها نیز مدافعان حرم با دفاع جانانه از حریم اهل بیت (ع) برای ارزش‌های اسلام ناب محمدی حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و حماسه‌های شهدای گرانقدر و فرزندان این دیار با هیچ کلامی قابل وصف نیست و بی شک همه ما مرهون این فداکاری‌های ماندگار و ستودنی هستیم.

فرماندار اندیمشک، خدمت به خانواده معزز شهدا را یک افتخار دانست و افزود: مسئولیت‌ها برای همه ما یک توفیق الهی هستند و تکریم خانواده شهدا از سوی همه مسئولان واجب است.

فرماندار اندیمشک با اشاره به ویژگی‌های شاخص شهید سردار قاسم سلیمانی، او را اسوه واقعی دانست و تصریح کرد: مردم شهید پرور و مسئولان شهرستان  به محض اطلاع از خبر شهادت سردار سلیمانی با برگزاری مراسم شایسته بزرگداشت او، ارادت و عشق خود را به این شهید گرانقدر راه اسلام و انقلاب نشان دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: مراسم ویژه سالگرد این شهید والامقام نیز با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و ادامه راه شهیدان گرانقدر، وظیفه‌ای همگانی بود که برای نهادینه کردن بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت همدلی جمعی ضروری است و باید اهداف شهدای گرانقدر که جان خویش را بر طبق اخلاص نهادند برای نسل‌های جدید جامعه به خوبی تبیین شود.

انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.