معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در خوزستان:

هر چه داریم از برکت خون شهدا است/ دشمنان برای تصاحب ایران دندان تیز کرده اند

امیر دریادار سیاری گفت: آنچه امروز از امنیت و پیشرفت در زمینه‌های مختلف در ایران داریم به برکت خون شهدا و ایثارگران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در کنگره بین المللی مدافعان حرم خوزستان گفت: ما باید بدانیم که هرچه داریم از برکت خون شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و مدافعان وطن است، داشته‌های ما همان چیز‌هایی است که دشمن می‌خواهد از ما بگیرد.

او افزود: ما ایستاده ایم و خواهیم ایستاد تا آنچه که به برکت خون شهدا داریم پای آن بمانیم، دشمنان دیرینه و قسم خورده ایران اسلامی تلاش کردند که با اختلافات قومی و مذهبی بتوانند ما را شکست دهند، اما موفق نشدند، چون مردمی با بصیرت و انقلابی داریم و شهدا هم با رشادت‌های خود اجازه ایجاد تفرقه و دشمنی را به یاوه گویان ندادند.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: دشمن در ادامه راه انقلاب، تحریم‌های ظالمانه و ترور‌ها و فتنه‌ها را روانه این کشور کرد، چون به دنبال شکست انقلاب و سلطه بر این کشور بود، اما هیچکدام از این‌ها محقق نشد، چراکه برکت خون شهدا اجازه نداد این اتفاق رخ دهد، شهادت حاج قاسم سلیمانی و یاران او چهره خبیث و دشمنی‌های آمریکا و اسرائیل را نمایان‌تر کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی بیان داشت: ما سرافراز هستیم به انقلاب اسلامی و افتخارمان این است که تمامیت ارضی کشور، عزت و بالندگی و جایگاه و عزت مردم حفظ شده، که همه این‌ها از برکت خون شهدا است و دشمن بداند که برای حفط خاک وطن می‌مانیم و می‌ایستیم و تا آخرین قطره خون از خاک میهمن دفاع می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از خاک ایران اسلامی به دست دشمن برسد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۵:۲۷ ۰۴ دی ۱۳۹۹
مردم هم باید بدانن فقط خاک مهم نیست وضع اجتماعی زندگی ها خلاف رضایت شهداست و خونشان با بی دینی و سبک غلط زندگی پایمال میشود جوانان را دریابید