فرهنگی در جمع خبرنگاران پاسخ داد؛

در جلسه غیر رسمی مجلس برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ چه گذشت؟

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره جلسه غیر رسمی امروز پارلمان درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰توضیحاتی ارائه کرد.

در جلسه غیر رسمی مجلس برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ چه گذشت؟به گزارش  خبرنگار  مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسه غیر رسمی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: امروز مجلس به منظور بررسی بودجه سال آینده، جلسه غیر رسمی و غیر علنی برگزار کرد؛ چرا که به دلیل تعدد نمایندگان سخنران به لحاظ آیین نامه ای امکان برگزاری جلسه رسمی و علنی وجود نداشت، بنابراین این جلسه غیر علنی دو ساعت به طول انجامید؛ همچنین در جلسه امروز رای گیری صورت نگرفت و تنها مباحث کلی بیان شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس دیدگاه‌های خود را مطرح کردند که بخشی از آن معطوف به نوآوری ها درباره سیاست های غلط در بودجه بود.

فرهنگی بیان کرد: در ادامه جلسه پیرامون کلیات لایحه بودجه سال آینده بحث و بررسی صورت گرفت و پنج نفر نماینده موافق و پنج نفر نماینده مخالف دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.


بیشتر بخوانید

کلیات بودجه ۱۴۰۰ باید رد شود/ لایحه بودجه پیامد‌های تورمی خواهد داشت


سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: نمایندگان مخالف کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر این باورند که امکان اصلاح بودجه مخصوصا در بخش‌های درآمدی و هزینه ای وجود ندارد، از طرفی موافقان معتقدند که مجلس نباید فرصت سوزی کند، چرا که دولت مسیر اصلاح بخش های درآمدی و هزینه ای را باز گذاشته و مجلس می‌تواند اصلاحات مدنظر خود را اعمال کند.

وی ادامه داد: در پایان جلسه قرار شد که که محمد باقر قالیباف رئیس مجلس مطالب را جمع بندی و در جلسه فردای پارلمان ارائه دهد.

فرهنگی بیان کرد: در جلسه امروز تصمیماتی اتخاذ و به کمیسیون تلفیق ارجاع شد و اکنون بودجه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، اگر در کمیسیون مذکور رای گیری درباره کلیات لایحه بودجه انجام شود اعضا وارد بررسی بخش‌های هزینه ای و درآمدی خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، بودجه 1400
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یه نفر
۱۹:۱۶ ۰۹ دی ۱۳۹۹
مجلس محترم با تائید کلیات بودجه سال آینده پدر مردم و کشور را در خواهد آورد چرا که دولت به عنوان اجراکننده به جزئیات بودجه زیاد پای بند نخواهدشد و برای دولت تصویب کلیات مهم بود که مجلس با کمال تعجب این کار را کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
کلمه فرصت برای خود تعریفی داردزمانی میتوان موقعیتی را فرصت در نظر گرفت که امکان جایگزینی وضعیتی بهتر از آن متصور نباشد. ازقدیم هم گفته اند عجله کار شیطان است. محرومینی که از زندگی ساقط شده اند رادر نظر بگیرید . ..... از یاد خدا غافل نشوید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۰۸ دی ۱۳۹۹
جالبه همش جلسات غیر رسمی.
-
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۸ دی ۱۳۹۹
باالاخره در جلسه غیر علنی مجلس چه گذشت ؟ شمافهمیدید من که ...
Iran (Islamic Republic of)
از دزفول
۱۳:۳۵ ۰۸ دی ۱۳۹۹
برای اشتغال جوانان تحصیلکرده در بودجه هیچ بندی درنظرگرفته نشده مسئولان از سکوت این قشر بترسند.آتش زیر خاکستر.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۳۳ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام ،

وقتی با مخالفت روبرو می شوید ،
بدترین ضربه جاهل مقدس مآب است ، که راه طعنه را بر روی دشمن باز می کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۸ دی ۱۳۹۹
این مجلس به فکر مردم نیست.فعلا کار جناحی میکنه و با دولت سر لج افتاده.جمعش کنید..
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۱۳:۰۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بگید مرگ بر شاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
متاسفانه این دولت از ابتداء روی کار آمدن دروغ زیاد گفته ولذا اعتماد به حرف و وعده هایش دور از عقل و تدبیر است
Iran (Islamic Republic of)
مردم
۱۱:۵۶ ۰۸ دی ۱۳۹۹
سلام.از وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا میخواهیم جهت جلوگیری از شیوع موج جدید کرونا آزمون استخدامی کشوری را تعویق سه ماهه نمایند،جان فرزندان مردم باارزشتر است،حتی بیشتر کشورهای اروپایی دور جدید از محدودیت و قرنطینه را بخاطر جهش کرونا شروع کردند ولی در کشور ما متاسفانه میخواهند ازمونی را با ظرفیت نزدیک به یک میلیون نفر ان هم در این فصل یخبندان که بسیاری از مردم دچار سرماخوردگی و...شدند برگزار کنند،خواهش میکنیم با تعویق ازمون جلوی این فاجعه گرفته شود.از باشگاه خبرنگاران جوان انتظار پیگیری داریم.اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۹
بازم غیر علنی ؟
پس شفافیت که میگفتید چی شد ؟
آخرین اخبار