رئیس هیات شنای بوشهر در سمت خود باقی ماند/ تلاش برای بازگشایی استخرها با رعایت اصول بهداشتی

آزیتا کمالی رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان بوشهر در سمت خود باقی ماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان بوشهر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع برگزار شد که با رای اعضای مجمع آزیتا کمالی رئیس این هیات به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این نشست گفت: با شروع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از بخش‌ها از جمله ورزش زیان دیدند. هم در بخش دولتی و هم خصوصی شاهد خسارت‌هایی بودیم که تمام تلاشمان بر این است تا جایی که امکان دارد بخشی از آن‌ها را جبران کنیم و در این زمینه بسته‌های حمایتی نیز در نظر گرفته شده است.

احمد بهروزیان فرد افزود: برخی مکان‌های ورزشی از جمله استخر‌ها از ابتدای شیوع کرونا تعطیل هستند و با توجه به هزینه‌های بالای نگهداری روند این زیان‌ها همچنان ادامه دارد.

او ادامه داد: باتوجه به اینکه تصمیم‌های بخش ورزش در ستاد ملی مباررزه با کرونا مصوب می‌شود هنوز ابلاغ بازگشایی استخر‌های ورزشی استان اعلام نشده است و به دنبال آن هستیم تا پایان دی با رایزنی‌ وزارت ورزش و جوانان، این اماکن را با تدوین شیوه نامه‌های بهداشتی ویژه بازگشایی کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: استخر بین المللی کوثر بوشهر در رشد قهرمانان ما در رشته شنا نقش بسزایی داشته است و امیدواریم در آینده نزدیک با بازگشایی این مجموعه شاهد پیشرفت هر چه بیشتر هیات شنا باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.