حسن عابدینی:

نظام سلطه #مرد_میدان در هیچ حوزه‌ای را بر نمی‌تابد!

حسن عابدینی در پستی توئیتری به راز دستگیری مسعود سلیمانی و ترس نظام سلطه از پیشرفت ایران در هر زمینه‌ای اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عابدینی کارشناس مسائل بین الملل و تحلیلگر سیاسی، درباره مسعود سلیمانی، دانشمند برجسته کشورمان که مدتی را در زندان‌های آمریکا سپری کرد توئیتی را منتشر کرد. دکتر مسعود سلیمانی در حال حاضر از اعضای کمیته ملی واکسن کووید ۱۹ می‌باشد و در روند تولید واکسن ایرانی کرونا همکاری دارد.

عابدینی در پست خود نوشته است:

" راز بازداشت یکساله دکتر مسعود سلیمانی در ایالات متحده فاش شد. آمریکا هر فردی را که باری از دوش مردم ایران بردارد، ترور می‌کند؛ فیزیکی یا شخصیتی. نظام سلطه #مرد_میدان در هیچ حوزه‌ای را بر نمی‌تابد؛ منطقه ای، هسته‌ای و موشکی یا سلول‌های بنیادی، نانو و هر علم دیگری

#واکسن_میسازیم".

نظام سلطه مرد میدان در هیچ حوزه‌ای را بر نمی‌تابد

شایان ذکر است؛ مسعود سلیمانی، در سوم آبان سال ۱۳۹۷ به دعوت موسسه‌ای آمریکایی به این کشور سفر کرد و در آنجا بازداشت شد.  سلیمانی در حوزه خون‌شناسی (هماتولوژی) و سلول‌های بنیادی فعالیت دارد. او  پس از ورود به خاک آمریکا به اتهام واهی دور زدن تحریم‌ها توسط پلیس این کشور  دستگیر شد. آمریکا سلیمانی را بدون برگزاری هیچگونه دادگاهی محکوم و برای مدت حدود یکسال زندانی کرد. این دانشمند ایرانی در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۸ آزاد شد.

این روز‌ها بحث ساخت واکسن کرونای داخلی داغ شده و کاربران هشتگ #واکسن_میسازیم را ترند کرده و معتقدند دانشمندان ایرانی می‌توانند در زمینه ساخت واکسن هم مانند دیگر زمینه‌ها موفق باشند.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار