دبیر فدراسیون دوچرخه سواری:

بودجه‌ای یک میلیاردی به فدراسیون دوچرخه سواری پرداخت می‌شود

سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری گفت: بودجه‌ای یک میلیارد تومانی برای ادامه ساخت ساختمان جدید به ما پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از منظر قانون، ریاست خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در تاریخ ۸ دی ماه به پایان رسیده است.

مهمترین مسائلی که این روز‌ها در مورد فدراسیون دوچرخه سواری مطرح می‌شوند، موضوع تخصیص بودجه یک میلیاردی و انتخاب سرپرست فدراسیون است.  

در حال حاضر از سوی وزارت ورزش و جوانان، سرپرستی برای فدراسیون دوچرخه سواری معرفی نشده است و باید دید در روز‌های آتی وزارت ورزش و جوانان چه شخصی را برای سرپرستی این فدراسیون معرفی خواهد کرد.  

دیگر مسئله‌ مهم این فدراسیون، بودجه‌ای یک میلیارد تومانی است. خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در طول دوران مدیریتی خود از سازمان برنامه و بودجه برای ادامه ساخت ساختمان جدید فدراسیون قول مساعده گرفت.

با رایزنی های قمری در روز‌های پایانی مدیریتش، قرار شده است که این مبلغ به حساب فدراسیون دوچرخه سواری و به جهت ساخت ساختمان جدید فدراسیون واریز شود. این یک میلیارد تومان باید فقط صرف ساخت ساختمان جدید فدراسیون شود. به احتمال زیاد این مبلغ در دوران مدیریت سرپرست فدراسیون واریز خواهد شد.

محسن سلگی، دبیر فدراسیون دوچرخه سواری در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: به طور قانونی مدیریت خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری امروز به پایان رسید. تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان سرپرستی معرفی نشده است.

او در ادامه عنوان کرد: در دوران مدیریت قمری در فدراسیون دوچرخه سواری، قرار بود سازمان برنامه و بودجه، یک میلیارد  تومان برای ادامه ساخت ساختمان جدید به حساب فدراسیون واریز کند. قمری پیش از اتمام مدیریتش در فدراسیون، نامه نگاری‌های لازم را انجام داده است. این مبلغ به حساب فدراسیون واریز خواهد شد که به احتمال زیاد در زمان حضور سرپرست مجموعه خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار