مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی:

صنعت پتروشیمی در مسیر رسیدن به توسعه گام بر می‌دارد

شهیدی نیا گفت: پتروشیمی در حال گذراندن روز‌های موفق خود و در حال بهره برداری از ثمره تلاش‌های توسعه‌ای خود در گذشته است.

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با عرض تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت روز صنعت پتروشیمی، این صنعت را در دوره بالندگی خود دانست و گفت: پتروشیمی در حال گذراندن روز‌های موفق خود و در حال بهره برداری از ثمره تلاش‌های توسعه‌ای خود در گذشته است.

او افزود: صنایع پتروشیمی کشور بعد از گذار از مرحله پسا خصوصی سازی، وارد مرحله‌ای از تعامل، ثبات و هم افزایی شده اند که شرکت‌ها در این بستر به توسعه روز افزون فکر می‌کنند، ضمن اینکه این واحد زیرساختی و تخصصی را محور بسیاری فعالیت‌ها است و تقویت آن امری مهم تلقی می‌شود.

شهیدی نیا اظهار داشت: در‌حال حاضر هلدینگ‌های بزرگ پتروشیمی، بخش عمده‌ای از منابع خود را بر توسعه معطوف کرده اند و این شرایط دورنمای روشن تری را برای صنعت ترسیم کرده است و شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از رویکرد تکمیل صنایع بالادست به راهبرد توسعه صنایع پیشران و تکمیل زنجیره ارزش روی آورده است و شرکت‌ها نیز در حال همراهی با این استرانژی هستند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی ادامه داد: به نظر می‌رسد که این مکانیزم در‌حال اثر بخشی و زایش است و شرکت‌ها در درون خود به دنبال سرمایه گذاری بوده و بخش‌های خصوصی واقعی در‌حال شکل گیری هستند.

به گفته این مقام مسئول، طی حکمی صادق امامی به سمت سرپرست فناوری اطلاعات سازمان منطقه ویژه منصوب و از تلاش‌های اکبر افشارنیا در زمان تصدی این پست تقدیر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.