سردار جلالی با صدور پیامی مطرح کرد؛

۹ دی نماد قدرت نرم انقلاب اسلامی در برابر تئوری‌های براندازانه دشمن بود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور فرارسیدن نهم دی ماه و سالروز حضور عاشورایی مردم حماسه ساز ایران را تبریک گفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی فرارسیدن سالروز حماسه مردمی ۹ دی را تبریک گفت. متن پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای (مدظله العالی):
۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.

۹ دی قله بیداری و بصیرت ملت ایران

واقعه حماسی ۹ دی یکی از نقاط عطف تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی ایران است. ۹ دی قله بیداری و بصیرت مردم و نمادی الهام‌بخش در دشمن‌شناسی، زمان‌سنجی و سلحشوری ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و مظهر افشای ماهیت تهدیدات نرم دشمن است.

مردمی که به محض روشنگری‌های، ولی امرشان، امام خامنه‌ای عزیز، پی به توطئه دشمن بردند و «یک دست» در حرکتی عظیم «همه آمدند» تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند. به راستی نه دی مطهر بصیرت مردم در تبعیت و شناخت امر، ولی فقیه بود.

یقینا ماهیت حرکت عظیم مردمی در ۹ دی ماه ۸۸، احساس وظیفه برآمده از ایمان دینی و یک حرکت قلبی ایمانی با انگیزه الهی بود. اغراق نیست اگر بگوییم که این دست خدا بود که از آستین ملت بصیر ایران بیرون آمد و طومار انقلاب رنگین آمریکایی و انگلیسی را در هم پیچید.

انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از فهم دینی

بدون شک توطئه‌گران خارجی و ایادی آن‌ها یعنی فریب خوردگان و ساده لوحانی که به‌دنبال از ریشه برکندن درخت تناور نظام اسلامی بودند یک حقیقت را نادیده گرفتند و آن هم اینکه انقلاب اسلامی یک حقیقت برخاسته از فهم دینی ملت ایران است. وقتی یک حقیقت برخاسته از سنت الهی باشد نه متزلزل می‌شود و نه از بین می‌رود و مادامی که مردم دل در گرو نظام داشته باشند همه قدرت‌های عالم نیز دست به دست هم بدهند نخواهند توانست به انقلاب ضربه بزنند.

گرامیداشت ۹ دی راهبرد دشمن را ناکام می‌گذارد

گرامیداشت این روز همانند صیقلی بر عقیق انگشتر که بر جلای آن می‌افزاید و زنگار‌ها را از آن خواهد زدود باعث خواهد شد تا راهبرد وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، ایجاد یاس و ناامیدی که با استفاده از جنگ ترکیبی علیه مردم به راه افتاده است راه به جایی نبرد و زمینه توطئه و دسیسه‌چینی و ایجاد هزینه جدید برای ملت و نظام اسلامی فراهم نشود.

«مقاومت فعال» روز‌های سخت را به «روز‌های فتح» بدل می‌کند

بازخوانی حماسه ۹ دی به ما یادآوری خواهد کرد که روز‌های سخت با بکارگیری راهبرد مقاومت فعال، وحدت و یکپارچگی تبدیل به روز‌های فتح و نصر خواهد شد و راهبرد فشار حداکثری دشمن در برابر ملت ایران شکست خواهد خورد و روزگار خوش پیروزی قطعی و نهایی ملت ایران در مقابل جبهه استکبار جهانی به زودی فراخواهد رسید.

امروز هم با توجه به تهدیدات متنوع دشمن هوشیاری راهبردی ملت واجب است. درس این است که کشور دوباره از یک سوراخ گزیده نشود چراکه تهدیدات امروز علیه مردم، ترکیبی و اجرای آن با سوءاستفاده از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی است.

حفظ آرمان‌های نظام ضامن اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی

در پایان ضمن گرامیداشت حماسه‌سازی ملت بصیر ایران در یوم الله ۹ دی ۱۳۸۸، براین امر تاکید داریم که امروز حفظ آرمان و ارزش‌های نظام اسلامی ضامن اقتدار و پیشرفت کشور است و در این میان، بیداری و آگاهی بخشی به مردم به ویژه نسل جوان از اهمیت دوچندان برخوردار است.

برماست که در این مسیر، پیروی از خط ولایت را یک اصل برای همیشه قرار دهیم و بدانیم استکبار همواره وحدت و یکپارچگی ملت غیور ایران را نشان گرفته است و مادامی که قدرت نرم مردمی پشتوانه نظام و انقلاب است به آن گزندی نخواهد رسید.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلال"


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.