فلسفه ۹ دی ماه، بیداری و بصیرت مردم است

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم ویژه حماسه ۹ دی که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، گفت: امروز در خط ولایت و رهبری بودن عین بصیرت است.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم دولابی درمراسم ویژه حماسه ۹ دی که با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، گفت: حماسه‌ ۹ دی ماه نشان داد که مردم حامی انقلاب هستند و در مواقعی که ضرورت دارد تشخیص اصلح دارند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با تشریح واقعه ۹ دی و عواملی که زمینه ساز این روز شد، افزود: در سال ۸۸ دشمن اصل نظام را نشانه گرفته بود، اما مردم انقلاب دیگری به پا کردند و انقلاب دوم را رقم زدند.

اوگفت: مردم شریف ایران با وجود تمام مشکلات همیشه نشان داده اند که بصیرت دارند و این غیرت و عزت در نسل‌های دوم و سوم هم موج می زند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج ابوالقاسم دولابی در ادامه به مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت: مردم خوب و با بصیرتی داریم که امیدواریم مسئولان قدردان این مردم باشند و بتوانیم از این مسائل هم عبور کنیم.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.