۸۵ واحد صنفی متخلف در مهاباد مهر و موم شد

کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد گفت: نقض محدودیت کرونایی ۸۵ واحد صنفی متخلف را در مهاباد به تعطیلی کشاند.

سیاوش مهرور کارشناس مسئول بهداشت حرفه‌ای مرکز بهداشت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در ۹ ماه گذشته، بیش از ۳ هزار و ۴۴۴ بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح شهرستان صورت گرفته که ۸۵ صنف متخلف به جهت بی‌توجهی به هشدارها نیز پلمب شده است.

مهرور افزود: در همین مدت ۵۵ پرونده قضایی برای متخلفان و مراکز و اماکنی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شدند.

او اضافه کرد: ۲ گروه بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف در قالب تیم‌های سه نفره در این شهرستان تشکیل شده و روزانه بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان نظارت می‌کنند.

این مقام مسئول در مهاباد با تاکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره گویای ۱۹۰ یا تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط مهاباد تخلفات بهداشتی را گزارش دهند، یادآور شد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از تجمع‌های خانوادگی مهم‌ترین روش‌های مقابله با بیماری کرونا است که باید توسط شهروندان رعایت شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.