تجلیل از برترین‌های سوگواره شعر و عکس سردار دلها

مراسم تجلیل از برترین‌های سوگواره شعر، عکس و دلنوشته محرم و شهادت سردار دل‌ها در محل کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مراسم تجلیل از برترین‌های سوگواره شعر، عکس و دلنوشته محرم و سردار دل‌ها با حضور حجت الاسلام هنرهوده نماینده ولی فقیه در سپاه کوهبنان، گلستانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، باقی زاده مسئول کتاب خانه‌های عمومی شهرستان کوهبنان، مومنی مسئول بسیج هنرمندان و جمعی از شاعران شهرستان در محل کتابخانه عمومی شهید اول کوهبنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

حمید گلستانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کوهبنان ضمن عرض تسلیت شهادت بانوی دو عالم و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت:انشالله که هر چه زودتر دوره این ویروس منحوس تمام شود تا بتوانیم مراسمات را به صورت حضوری و مثل قبل برگزار کنیم و امروز هم به دلیل شرایط بیماری مراسم تجلیل از برترین‌های شعر و عکس سوگواره کوهبنان به صورت کوتاه برگزار شد.

حجت الاسلام هنرهوده نماینده ولی فقیه در سپاه کوهبنان هم گفت: امسال اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها را در پیش داریم که باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای برگزاری آن سنگ تمام بگذاریم تا این مراسم باشکوه برگزار شود.

همچنین شاعران شهرستان در این مراسم به سرودن شعر در وصف شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، شهادت بانوی دوعالم و عاشورا و قرائت قسمتی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند و در پایان از برترین‌های سوگواره شعر و عکس عاشورایی و شهادت حاج قاسم سلیمانی تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار