روشنک: جام حذفی فوتبال اواخر دی ماه آغاز خواهد شد

مسئول برگزاری جام حذفی درباره زمان برگزاری این مسابقات توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرحسین روشنک مسئول برگزاری  جام حذفی در ارتباط با شروع این مسابقات عنوان کرد: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا کمی تقویم مسابقات جا به جا و مشکلاتی برای ما ایجاد شد. ما نتوانستیم در تاریخی که هر سال مسابقات را شروع می‌کردیم این فصل را آغاز کنیم.

او ادامه داد: با تمام این مشکلات تلاش مسئولان سازمان لیگ، کمیته مسابقات و مسئولان برگزاری جام حذفی این است که این مسابقات را با کمترین مشکل برگزار کنند.

او گفت: با توجه به شروع لیگ دسته دوم از ۲ هفته قبل به امید خدا از انتهای همین ماه (۲۹ یا ۳۰ دی ماه) می توانیم مرحله اول جام حذفی را شروع کنیم. به همین ترتیب ۱۸ و ۱۹ بهمن مرحله دوم این جام را با حضور تیم‌های لیگ دسته ۲ و تیم‌های صعود کرده به مرحله دوم پیگیری خواهیم کرد.

او ادامه داد: مرحله سوم جام حذفی را با حضور تیم‌های دسته اولی ۶ و ۷ اسفند برگزار می‌کنیم و امیدواریم با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته اواخر اسفند (۲۰ و ۲۱ اسفند ماه) مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی را با حضور تیم‌های لیگ برتری ادامه دهیم.

روشنک درباره مشکلات احتمالی این برنامه ریزی برای بعضی تیم‌های لیگ برتری عنوان کرد: این فشردگی حال حاضر لیگ به علت بازی‌های عقب افتاده تیم پرسپولیس است. امیدواریم با اتمام نیم فصل با برنامه ریزی بهتری لیگ و جام حذفی را برگزار کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار