بررسی آخرین وضعیت طرح سردار سلیمانی در شرق خوزستان

فرماندار امیدیه گفت: جلسه بررسی آخرین وضعیت طرح محله محور سردار سلیمانی در شهرستان‌های شرق خوزستان به میزبانی امیدیه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه با اشاره به برگزاری جلسه قرارگاه مدیریت مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان گفت: بررسی آخرین وضعیت طرح محله محور سردار سلیمانی در شهرستان‌های شرق خوزستان با حضور محمد اسماعیل مطلق مشاور معاون وزیر و مدیر کل سلامت وزارت بهداشت، سید محمد علوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان در برگزار شد.

او افزود: در این جلسه فرماندهان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان‌های امیدیه، هندیجان، آغاجاری و رامشیر و همچنین مدیران شبکه بهداشت و درمان و روسای مرکز بهداشت شهرستان‌های مذکور حضور داشتند و آخرین اقدامات صورت گرفته از سوی متولیان قرارگاه طرح شهید قاسم سلیمانی مورد بررسی قرار گرفت.

طرح محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت بیماری کرونا و مرگ و میر ناشی از آن از طریق بیماریابی به صورت همزمان در سراسر کشور از هفته‌های گذشته آغاز شده است و سپاه پاسداران، بسیج، مراکز بهداشت و درمان و ... در این طرح مشارکت دارند و تاکنون نتایج مثبتی از جمله؛ افزایش شناسایی مبتلایان به کرونا ویروس، کاهش آمار ابتلا به این بیماری، کاهش چشمگیر موارد بستری و مرگ و میر ناشی از کرونا به دنبال داشته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.