خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی باعث پیوند بیشتر ملت ایران و عراق شده است

شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس دو یار دیرینه بودند که باهم و در کنار هم به شهادت رسیدند و ثمره خونشان باعث پیوند بیشتر بین مردم ایران و عراق شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به یک سال از شهادت سردار قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان می‌گذرد. این دو شهید گرانقدر یاران دیرینه یکدیگر بودند که باهم به شهادت رسیدند. سرداران مقاومت و یارانشان در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ در فرودگاه بغداد و به دستور مستقیم رئیس جمهور تروریست آمریکا ترور و به شهادت رسیدند.


بیشتر بخوانید


سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران بودند که در کنار شهید ابومهدی المهندس جانشین سازمان حشدالشعبی عراق، در سوریه و عراق با داعش می‌جنگیدند.

شهادت این دو فرمانده بزرگ مقاومت باعث نزدیکی و دوستی بیش از پیش مردم ایران و عراق شد. تشییع پرشور و میلیونی پیکر این شهدا در شهر‌های عراق و ایران شاهدی بر محبوبیت سردار دل‌ها در عراق و ابومهدی المهندس در ایران است.

سید محمد حسینی، وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، در همین باره توئیتی را در حساب شخصی خودش منتشر کرد و نوشت:

" خون شهیدان والامقام سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس دو فرمانده بی‌بدیل و قهرمان محبوب جبهه مقاومت در هم آمیخت تا علیرغم شیطنت‌ها و تفرقه افکنی‌ها، پیوند دو ملت شریف ایران و عراق بیش از پیش مستحکم شود. "

در ادامه توئیت حسینی را مشاهده می‌کنید:

خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی باعث پیوند بیشتر ملت ایران و عراق شده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار