یک نشان سلیمانی دیگر برای مرکز چهارمحال و بختیاری

یکی دیگر از هنرمندان صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در جشنواره سردار مقاومت و رادیو یک نشان سلیمانی از آن خود کرد.

یک نشان سلیمانی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، یوسف افشاری نیا مدیر کل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان "نشان سلیمانی"، در بخش برنامه‌های حرفه‌ای و در ساختار روایتگری، هیأت داوران، نشان سلیمانی به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی بهترین اثر را به مریم رضوی برای روایت "اولین مدافع حرم" از مرکز چهارمحال و بختیاری تقدیم کرد.
 
وی افزود: برنامه "اولین شهید مدافع حرم" ویژه اولین شهید مدافع حرم استان و کشور است که نام " شهید مدافع حرم " اولین بار به شهید علی عسگری ملقب و مزین گردید.
 
 
مریم رضوی تهیه کننده این برنامه رادیویی ۵ دقیقه ای، در این اثر موفق، پیرامون خصوصیات اخلاقی و حرفه‌ای این شهید گرانقدر با خانواده اش به گفتگو می‌پردازد.
 
شهید عسگری صدای خوبی داشت و مداح ومؤذن شایسته‌ای بود و همین ارادت او به اهل‌بیت (علیهم السلام) بود که در سال ۱۳۸۳ راهی سفر کربلا شد و همین سفر مسیر زندگیش را تغییر داد. شهید عسگری به دلیل علاقه و عشق وافر به اهل بیت و به ویژه حضرت زینب (س)، برای دفاع از حرم مطهر بانو همراه دیگر همرزمان به کشور سوریه اعزام می‌شود.
 
علی عسگری سرانجام در ساعت ۳ بعد از ظهر روز دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه سال ۱۳۹۱ به آرزوی دیرینه‌اش که شهادت بود نائل گردید.
 
گفتنی است نخستین جشنواره سردار مقاومت و رادیو با عنوان «نشان سلیمانی» به منظور گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در رادیو نمایش و در دو بخش حرفه‌ای و مردمی برگزارگردید و مراسم اختتامیه دهم دی ماه برگزار شد.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار