صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در یادواره تولیدات رسانه‌ای شهید سلیمانی خوش درخشید

صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی خوش درخشید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، در نخستین یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی واحد پژوهش صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در بخش بنیادی جشنواره توانست نشان سلیمانی را از آن خود کند.

این افتخار به پاس تحقیق و پژوهش اثر برگ‌های زرین از زندگی سردار سلیمانی  به همت و تلاش لطیف رئیسی و حبیب نجفی است که موفق به کسب تندیس و لوح افتخار شد.

حوزه پژوهش همچنین در بخش پژوهش بنیادی برای اثر مدافعان حرم در شعر شاعران به تحقیق و نگارش لطیف رئیسی، ربیع اله فرهمند و لیلا جعفری توانست لوح افتخار دیگری برای این حوزه به ارمغان بیاورد.

معاونت خبر صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در این جشنواره در بخش مستند خبری برای گزارش خیابان‌های امن من با تلاش ناصر اکبرپور لوح افتخاری دیگری به دست آورد.


بیشتر بخوانید


در بخش ویژه فضای مجازی، معاونت فضای مجازی صدا و سیمای جهانبین نیز برای نماهنگ بنشین که طوفان را ببینی به تهیه کنندگی عقیل عباسی دیپلم افتخار را از آن خود کرد و برای اثر آیا سردار سلیمانی تروریست بود؟ به تهیه کنندگی جمال خدابخشی موفق به دریافت لوح تقدیر شد.

همچنین ویدئوکست قول مردانه به تهیه کنندگی مریم کریمی در این جشنواره انتخاب شد و گزارش این جمله از کیه؟ به تهیه کنندگی هادی اسپنانی منتخب به اثر برتر گردید.

واحد شعر و موسیقی مرکز هم در این جشنواره برای موسیقی سردار اسلام در بخش موسیقی پاپ حماسی به خوانندگی ستار سهرابی لوح افتخار دیگری به دفتر موفقیت‌های صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری افزود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار