افزایش ۲۹ درصدی عرضه نفتگاز یورو ۴ در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر بیش از ۸۰ میلیون لیتر نفتگاز یورو ۴ در استان تامین و توزیع شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،عبدالله گیتی منش با اشاره به فعالیت ۴۲ باب جایگاه عرضه نفتگاز در این استان گفت: روزانه حدود ۳۰۰ هزار لیتر نفتگاز یورو ۴ در ۲۳ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی استان توزیع می‌شود که با هماهنگی وبرنامه ریزی‌های صورت گرفته درصدد افزایش این میزان نفتگاز یورو در دیگر جایگاه‌های استان هستیم.

او به شرایط منطقه دهگلان از لحاظ فعالیت‌های کشاورزی و وجود صنایع مختلف به میزان سوخت تامین و توزیع شده در ناحیه اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذر بیش از ۱۴ میلیون لیتر نفتگاز در بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعال بودن ۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی ان جی در ناحیه دهگلان، از فعال بودن پنج مرکز دوگانه سوز کردن خودرو‌های عمومی در استان خبرداد و خواستار همکاری و تعامل فرمانداران با منطقه در جهت فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان برای ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir شد.

فرماندار شهرستان دهگلان نیز ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با فعالیت و اقدامات صورت گرفته از سوی شرکت، از عملکرد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش کشاورزی و سوخت روستاه‌های این ناحیه، تامین و توزیع بنزین و نفتگاز یورو در سطح جایگاه‌های عرضه شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.