مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان:

۴ هزار و ۵۰۰ خانوار سقزی از نفت سفید برای سوخت استفاده می‌کنند

گیتی منش گفت:۴ هزار و ۵۰۰ خانوار سقزی به دلیل عدم دسترسی به گاز طبیعی از نفت سفید به عنوان سوخت استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی‌منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان ظهر امروز در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان سقز، ضمن معارفه محمد حجری به عنوان رئیس ناحیه سقز، برنامه‌های منطقه کردستان را در سطح این شهرستان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تبیین کرد و گفت: باتعامل و همکاری فرمانداری با پخش منطقه کردستان در راستای سوخت رسانی مطلوب، افزایش زیرساخت‌های سوخت رسانی، الکترونیکی کردن خدمات شرکت عملکرد مناسبی داشته باشیم.

او توسعه زیرساخت‌های الکترونیک برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تحقق دولت الکترونیک، کاهش تردد ارباب رجوع و تحقق حقوق شهروندی را از برنامه‌های منطقه عنوان و افزود: توزیع الکترونیک نفت سفید، توزیع الکترونیکی نفتگازبخش کشاورزی، توزیع الکترونیک گاز مایع و ... از این جمله اقدامات است.

گیتی منش با اشاره به توزیع ۶۶ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان در پنج ماهه نخست سال‌جاری افزود: سوخت چهار هزار و ۸۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در سطح شهرستان با استفاده از زیرساخت‌های الکترونیکی توزیع شده است که امیدواریم با همکاری و تعامل سایر دستگاه‌ها پروسه پلاک گذاری ادوات کشاورزی ناحیه نیز تکمیل و بروزرسانی شود.

او با اشاره به توزیع ۱۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی شهرستان از تامین و ذخیره‌سازی سوخت مورد نیاز نقاط روستایی شهرستان و مصرف بیش از ۴ میلیون لیترنفت سفید در پنج ماهه نخست سال جاری خبرداد و افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۵۰۰ خانوار نفت سفید سوز در شهرستان دریافت کننده نفت سفید هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان یادآور شد: خانوار‌های یاد شده از طریق ۴۰ باب فروشندگی روستایی سوخت موردنیاز خود را به صورت الکترونیکی که در کارت‌های بانکی آنان شارژ می‌شود دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول سپس خواستار تعامل و همکاری فرمانداری با شرکت در خصوص اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع شدو اضافه کرد: جلوگیری از عرضه خارج از شبکه گاز مایع، شناسایی مصرف کنندگان واقعی، عرضه گازمایع با نرخ مصوب دولتی از این جمله مزایای اجرای این طرح است.

گیتی‌منش با بیان این مطلب که خانوار‌های نفت سفیدسوز نیازی به ثبت نام و انجام فرآیند خاصی برای استفاده از طرح توزیع الکترونیک گاز مایع ندارند، افزود: آن دسته از مشتریان، مصرف‌کنندگان که دارای مجوز فعالیت از سازمان صمت و سایر ادارات بوده، باید در سامانه درخواست فرآوده‌های نفتی ثبت‌نام کنند.

فرماندار سقز نیز با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان، با اهدای لوحی از زحمات و تلاش‌های آقای کمال سلطانی در زمان تصدی ریاست ناحیه تقدیر و از اقدامات شرکت در تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز بخش‌های مختلف شهرستان، الکترونیکی کردن توزیع سوخت مشتریان و اقدامات شرکت در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مجاری عرضه و سوخت‌رسانی مطلوب در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.