احداث مجتمع آموزشی سردار دل‌ها و شهید پور جعفری در کرمان

با حضور حاجی میرزایی به منظور ساخت پروژه‌های مجتمع آموزشی سردار دل‌ها و شهید پورجعفری، تفاهم نامه ای بین اتاق بازرگانی و موسسه خیریه مهر گیتی امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به منظور احداث پروژه های مجتمع آموزشی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید پورجعفری، تفاهم‌نامه ای بین آموزش و پرورش، اتاق بازرگانی استان و موسسه خیریه مهر گیتی امضا شد.

واعطی نژاد مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این آیین در خصوص این تفاهم نامه گفت: مقرر شد که پروژه های ۳۶ کلاسه مجتمع آموزشی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسین پور جعفری با کمک فعالان اقتصادی، اتاق بازرگانی و بانیان خیّر موسسه مهر گیتی ساخته شود.

او همچنین در جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور وزیر آموزش و پرورش ضمن قدردانی از ابتکار حاجی میرزایی در جذب مشارکت های مردمی و خیرین در قالب اجرای طرح تحولی آجر به آجر طی گزارشی تصریح کرد: با جذب کمک های کلان خیرین، جذب سرمایه های بخش خصوصی و جمع آوری کمک های خرد مردمی از ابتدای سال ۹۹مبلغ  ۲۲۰ میلیارد تومان تاکنون مشارکت داشته ایم، که رقم مشارکت طی چند سال گذشته بی نظیر بوده است و نسبت به سال ۹۶ در همین زمان رشد ۶ برابری مشارکت های مردمی و خیرین را داشته ایم.

او افزود: مجتمع های آموزشی شهید سلیمانی و شهید پورجعفری شامل تمامی مقاطع تحصیلی خواهد بود و از پیش دبستانی تا متوسطه دور دوم را در خود جای داده است و از اماکن و سالن های ورزشی، آمفی تئاتر، کارگاه ها و آزمایشگاهای مجهز بهره می برد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار